few months later
Layla zadychčane vbehla do hotelovej izby. "Zase?" spýtal sa znudene Niall a celú si ju premeral. Stále si nemohol zvyknúť, že vidí. No pri tomto živote si nemohol dovoliť byť slepý, preto išiel na operáciu, ktorú mu, len tak mimochodom, zaplatila Layla.
Hneď ako prikývla jej hodil kľúče od auta. Nepotreboval nič hovoriť, hneď pochopila a odišla. On schmatol dve tašky, nasadil si okuliare a vyšiel na chodbu.
Pár metrov od neho zbadal Marka, ako sa opiera o stenu. Tváril sa, že niečo robí na mobile, no Niall vedel, že vlastne čaká naňho.
Keď okolo neho prechádzal nenápadne si vymenili kľúče. Niall hneď zamieril k zadnému východu, zbehol po železných schodoch a vyhol sa jednej pani, ktorej asi chvíľu potrvá, kým si uvedomí, že on tu vlastne nemá, čo robiť.
Jedným ťahom otvoril dvere a vyšiel von z hotela. Tam ho už v aute netrpezlivo čakala Layla. Tašky hodil do kufra a rýchlo nasadol na miesto spolujazdca. Nestihol ani zavrieť dvere a ona už dupla na plyn.
"Pripútaj sa, myslím, že nasledujúca jazda bude divoká," oznámila mu, akoby na to už nebol zvyknutý.
Niekedy mu naozaj chýbala rodina a starý spôsob života, no na druhej strane si nevie predstaviť život bez takýchto bláznivých naháňačiek a hlavne bez Lalinho parfému. Veľa krát rozmýšľal, čo ho na Layle priťahovalo ešte pred tým než ju dokázal vidieť a jediná odpoveď, ku ktorej vždy prišiel bola, že to bol zrovna jej parfém.
omfg :D sama som nevedela, že to takto skončí :D ale nič iné ma nenapadlo a toto mi tam celkom sedelo O.o takže tramtadadá :D moja prvá dokončená story na wattpade :D konečne :D a druhá dokončená za celý môj život O.o mám v obľube všetko vymazať (väčšinou hneď na začiatku) :DDD no to je jedno :D chcem vám všetkým strašne poďakovať za to, že ste toto vôbec čítali, komentovali a hviezdičkovali :3 love you <3
YOU ARE READING
Perfume n.h. AU /Short story/
Fanfiction"Kto si?" nesmelo sa spýtal. "Pozri sa a uvidíš," odpovedala s úškrnom, čo on nemohol vidieť. "Nemôžem, som slepý." "V tom prípade som tvoja nočná mora." Copyright © DeeHoran24