Day 11

332 43 6
                                    

Vonku už bola tma. Niall pomaly kráčal k lavičke, lepšie povedané, do parku, kde sa nachádza lavička. S každým jedným krokom jeho vzrušenie rástlo. Ako už je pri Layle známe, nevedel, čo očakávať. Z jej včerajšej návštevy bol stále trochu zmätený. Potreboval sa už konečne dozvedieť odpovede na všetky tie otázky, ktoré ho trápili. Či už staré alebo nové. Tajne dúfal, že dnes sa to už naozaj všetko dozvie.

Poriadne sa nadýchol čerstvého vzduchu ako prvý deň, keď sa tu stretol s Laylou.

"Pusti ma!" vytrhol ho niečí hlas z rozmýšľania. Zdal sa mu strašne známy, no nevedel si vybaviť komu patrí. Vzápätí počul ďalší hlas, no tento raz mužský, lenže nedokázal identifikovať, čo dotyčný hovorí, keďže rozprával o dosť tichšie ako hlas pred tým.

"Nie! Nikam s tebou nepôjdem a nič mu nespravíš!" kričal znovu ženský hlas, dalo sa rozpoznať, že jeho majiteľka plače.

Zrazu sa mu akoby v hlave rozsvietilo a spoznal Laylin hlas, ale s kým sa to rozpráva? Prečo plače? Neváhal ani sekundu a so svojím psom zamieril za hlasom. Nevedel dobre odhadnúť ako ďaleko sa od nich nachádza, no tušil, že je blízko.

"Niall?!" započul Laylin vystrašený, možno trochu prekvapený a možno trochu nahnevaný hlas. Nevedel to identifikovať.

Skôr než stihol hocijako zareagovať, na ľavom líci pocítil ostrú bolesť. Stratil rovnováhu a spadol na zem. Nestihol sa spamätať a pociťoval ďalšie údery sprevádzané Layliným krikom. Niekde v pozadí započul aj štekanie a pišťanie svojho psa, no to už ledva vnímal.

Celým jeho telom pulzovala neutíchajúca bolesť, ktorá sa stále zväčšovala. V ústach cítil hnusnú chuť krvi a tvár mu chladila studená zem, keď údery prestali. Počul dvoch ľudí po sebe kričať, no nedokázal identifikovať jednotlivé slová, zdalo sa mu akoby hovorili v inom jazyku.

Zrazu sa jeho hlava odlepila od tvrdej zeme a bola položená na niečo mäkké, no aj tak nie moc pohodlné. Rozhodne to, ale bolo lepšie ako zem.

Posledná vec, ktorú si Niall pamätá bola tá známa vôňa Laylinho parfému, potom upadol do bezvedomia ležiac jej na stehnách.

Nakoniec bude ešte jedna časť :DD čo myslíte happy end alebo sad end? :D btw najdlhšia časť z tejto story ever :D a sorry, ale opisovanie bitky mi nejde O.o ešte som sa s nikým nepobila :D

Perfume n.h. AU /Short story/Where stories live. Discover now