Day 12

333 41 2
                                    

Layla nervózne sedela v čakárni. Z tvrdej stoličky ju už bolel zadok. Jej oči každú chvíľu zablúdili k hodinkám, ktoré mala na ruke. Ak sa Niall za chvíľu nepreberie bude ho tu musieť nechať. Táto predstava sa jej vôbec nepáčila, pretože dobre vedela, čo by sa s ním stalo.

Pokiaľ sa nepreberie dokým neodíde, nech sa radšej nepreberie vôbec. Bolo by to preňho ľahšie. Aj keď sa jej nepáčilo, že by mu nikdy nemohla vysvetliť tie jej nálady a vlastne všetko. No ona za to nemohla. Nikdy nemohla robiť veci, čo ostatný, vždy sa musela riadiť určitými pravidlami a to dosť ovplyvňovalo jej náladu aj správanie. Pri Niallovi sa cítila slobodná a zamilovala si to. No niekomu sa to vôbec nepáčilo a práve preto sa teraz nachádza v nemocnici v takej situácii v akej je.

Unavene si pretrela oči a znova sa pozrela na hodinky. Bola presne jedna minúta po polnoci, čo znamená, že sa s Niallom poznajú už dvanásty deň. No znamenalo to aj to, že musí odísť. Nemohla si dovoliť dlhšie čakať, aj tak už premrhala dosť času.

Akurát sa postavila, keď z Niallovej izby vyšiel doktor. S nádejou v očiach naňho pozrela, on sa len usmial a spustil: "Pán Horan sa prebral, chce vás vidieť." 

Layline srdce vynechalo jeden úder, chvíľu zostala stáť na mieste v neistote či naozaj počula to, čo počula. Keď sa konečne spamätala, doslova sa rozbehla do jeho izby.

"Musíme odísť! Hneď teraz!" vyhŕkla bez rozmýšľania, inú možnosť totižto nemali. Až keď si Nialla poriadne premerala si uvedomila, že to bude ťažšie než predpokladala.

Zase prepáčte za dlhé čakanie :D no čo už -_- mal byť sad end a posledná časť ako pohreb, lenže pohreb už niekto použil, však Bee :D proste by to vyzeralo, že opakujem :D tak som nevedela čo napísať a nakoniec bude ešte jedna a už naozaj posledná časť :D ktorú pridám zajtra, možno dnes, keďže ju mám už napísanú O.o uvidím :D už to chcem mať z krku :D btw že sa tu nájde nejaká dobrá duša, ktorá si pozrie moju novú short story so Zaynom? :D volá sa Green Tea (zvláštny názov O.o nevadí) a nájdete ju na mojom profile (logicky :D) a ešte posledná otázka :D aký bol výpis? :DD

Perfume n.h. AU /Short story/Where stories live. Discover now