900 84 92
                                    

Satır arası yorum bekliyorum.

Herkese keyifli okumalar
💙

01.01.2021

Yılbaşı konserinde son olarak BTS sahneye çıkmıştı ve ardından yapılan geri sayımla birlikte kalabalık içinde yeni yıla giriş yapmıştık. Uzun zaman sonra yeniden sahneye çıkmanın bana iyi geleceğini düşünmüştüm ama öyle olmamıştı. Hayranlarımla birlikte olmayı ve onlara güzel bir sahne şovu sunmayı çok seviyordum fakat aylar önce sahne arkasında yaşadığım olay aklıma geldikçede kötü oluyordum ve bu ister istemez performansımıda etkilemişti.

Sahne arkasında bana ayrılan odanın içinde otururken bir çalışan tarafından uzatılan suyu alıp içtim ve kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Tam o sırada ise kapı açılmıştı. Yoongi'nin endişe dolu bakışları ile karşılaştığımda kendimi daha da kötü hissettim.

"Çalışanlar kötü olduğunu söyledi."

Yoongi yanıma ulaştığında bana su veren çalışanda yanımızdan ayrılmıştı.

"Neyin var, güzelim?"

Hemen yanıma oturup nazik bir şekilde sırtımı okşadı. Fazlasıyla endişeli olduğunu anlayabiliyordum. Normalde duygularını çok iyi kontrol edebilirken konu ben olunca tam tersini yaşıyordu.

Benden bir cevap alamayınca Yoongi derin bir nefes verdi ve tam o sırada bakışları yanımızda duran masanın üzerine kaydı.

"Yemekleri yemedin mi?"

"Yiyemediğimi biliyorsun, Yoongi."

Bir kaç ay önce konsere çıkmadan önce yediğim yemek sonucu sahnede rahatsızlanıp hastaneye kaldırılmıştım. Yemeğin bozuk olduğunu düşünüyorduk ama daha sonradan zehirlendiğim ortaya çıkmıştı.

işin korkunç yanı ise bunu yapan Bighit çalışanlarından biriydi. Resmen beni öldürmeye çalışmıştı.

"Öyle bir şey bir daha yaşanmayacak, Sara."

Bakışlarım yeniden Yoongi'yi buldu. "Emin olamazsın ki."

O olaydan sonra ister istemez bakış açım değişmişti. Sipariş verilen yemeklerden yiyemiyordum. Üstelik insanlara karşı olan güven duygumda kesinlikle sarsılmıştı.

"Şirketin artık daha temkinli olduğunu biliyorsun."

Evet, bunu çok iyi biliyordum ama yinede ister istemez korkuyordum. Tekrardan böyle bir şey yaşamak istemiyordum.

"Yinede kimseye güvenemiyorum."

Yoongi oturduğu yerde bana biraz daha yaklaştı ve bir kolunu bedenime sararak beni göğsüne doğru çekti. Bu hareketi kendimi biraz olsun daha iyi hissetmeme sebep olmuştu. Etraftaki çalışanların bakışlarını umursamadan kollarımı onun beline doladım.

"Biliyorum, bebeğim." Anlayışlı bir ses tonu ile konuşup saçlarımı okşadı. Aynı zamanda ufak bir öpücükde kondurmuştu.

"Buradaki insanlar yıllardır birlikte çalıştığımız insanlar." Bunu demesinin ardından bakışlarım yeniden etrafta gezindi ve makyözlerin endişeli bakışlarıyla karşılaştım.

𝑺𝒐 𝑭𝒂𝒓 𝑨𝒘𝒂𝒚|𝒀𝒐𝒐𝒏𝒈𝒊✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin