830 80 31
                                    

Keyifli okumalar
💜

05.01.2021


Bedenimi bir santim hareket ettirmekte bile çok zorlandığımı hissediyordum. Başımda feci bir ağrı vardı ve üşümüştüm. Üzerimde kalın bir yorgan olmasına rağmen hala deli gibi üşüyordum.

Sonra birden bir sesin bana seslendiğini duydum. Aşık olduğum ses...

"Bebeğim?"

Yoongi'nin sesiydi. Şu an etrafımda neler olup bittiği hakkında en ufak bir fikrim yoktu ama onun sesini çok net duymuştum.

"Sara?"

Çok geçmeden yeniden bana seslendiğini duydum. Ses tonu fazlasıyla sakindi ve içimi huzurla doldurmuştu. Sanırım gözlerimi açmamı istiyordu. Eğer o istiyorsa bunu yapabilirdim. Şu an bunu yapmak benim için biraz zordu ama onun için yapardım.

Çok geçmeden yavaş bir şekilde göz kapaklarımı araladım ve onun yüzü ile karşılaştım.

"Yoongi?"

Yüzündeki endişe onunla konuşmamın ardından kendini daha rahat bir ifadeye bıraktı ve hafif gülümsediğini fark ettim. Bu beni mutlu etmişti.

"Buradayım,sevgilim." Ardından bana biraz daha yaklaştı. "Çok ateşin var. Yorganı üzerinden almamız gerekiyor."

Bunu demesinin ardından mızmızlandım ve yorgana biraz daha sarındım. Fazlasıyla üşüyordum ve yorgan olmadan donardım.

"istemiyorum."

"Ama zorundasın."

Bakışları biraz ciddileşti. Söz konusu ben ve birde müzik olduğunda hep böyle ciddileşiyordu zaten.

"Tamam." Dedim pes ederek ve yorganı üzerimden biraz çektim. Sesim oldukça yorgun çıkıyordu. Kendimi çok hasta hissediyordum.

"Ama çok üşüyorum. Bana sarıl."

Bunun ardından yüzüne bir gülümseme geldi ve bana yeniden yaklaştı. Sarılışını hissettiğimde hasta olmama rağmen gülümsedim. Çok soğuktu ama bana sarılması her zamanki gibi iyi gelmişti.

Bir süre sonra geri çekildi. O çekilir çekilmez yine çok hasta ve kötü hissettim. Hiç çekilmese ve saatlerce böyle kalsak ne olurdu ki?

"Dinlenmeye çalış." Dedi ve üzerimdeki yorganı biraz daha açtı. "Bez ıslatıp vücuduna koyacağım."

Ve ardından odanın içinde bulunan banyoya doğru ilerlemeye başladı. O gidince bende yeniden gözlerimi kapadım. Sanki üzerime koca bir ağırlık konulmuş gibi hissediyordum.

Çok geçmeden kollarımda ıslak bezler hissettim. Yoongi onları oldukça nazik bir şekilde vücuduma koydu. Soğuk, tenime değer değmez titremiştim. Bunu yapmasını istemiyordum ama bir şey dersem kesin bana kızardı.

"Nasıl böyle hasta oldun hiç anlamıyorum?" Diye söylenmeye başladı. Bu kez alnımada bez koymuştu.

Gözlerimi açıp ona bakmak istiyordum fakat buna hiç gücüm yoktu. Yalnızca hareketlerini hissedip, sesini duyuyordum.

"Kendine hiç dikkat etmiyorsun ki. Sana kalın giyinmeni söylüyorum ama beni dinlemiyorsun bile."

Sesinde hafif bir kızgınlık mevcuttu ama beni çok sevdiği için böyle konuştuğunu çok iyi biliyordum. Tıpkı annem gibiydi.

"Özür dilerim, anne." Dedim ve çok geçmeden Yoongi'nin gülüş sesi kulaklarıma doldu.

"Dalga geçme benimle." Yalancı bir kızgınlıkla konuşmuştu.

𝑺𝒐 𝑭𝒂𝒓 𝑨𝒘𝒂𝒚|𝒀𝒐𝒐𝒏𝒈𝒊✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin