UYARI:
*****Uzun süredir yazmadığım için FULL SMUT olan bir bölüm yazdım.Ona göre okuyun.İyi okumalar.*****
Hikari
Sabah sertleşmiş bir penis ve kısık inleme sesleriyle uyandım.Yavaşça gözlerimi açtığımda Yuki'yi gördüm.Suratı kıpkırmızı olmuştu ve gözleri kapalı bir şekilde inliyordu.Önce şaşırdım ama sonra ne olduğunu anladım.Dün Yukinin içinden çıkmamıştım ve rüyamda da onu görünce malum sertleşmiştim.Yuki de bunu hissetmiş ve sertleşmiş olan kendi penisiyle oynuyordu.Gerçekten dün sabah erken uyanıp onu izlemeyi ve onun beni öperek uyandırmasını beklemeyi düşünüyordum ama anlaşılan Yukiye karşı fazla yumuşamışım.Ben hala Yukiyi izlerken o beni hala farketmemişti ve gelmek üzereydi.Aklıma gelen fikirle gülümsemeden edemedim.Tam gelicekken Yuki'nin penisini tuttum.Birden gözlerini açtı ve tamamen kırmızı bir suratla şaşkın şaşkın bana baktı.Sırıtmam iyice genişledi.
''Beni öperek uyandırmanı bekliyordum ama beni bu şekilde uyandırmaya alışırsan cidden bir daha hiç oturamazsın.''dediğimde bu sefer zaten kırmızı olan suratı resmen fosforlu gibi parladı resmen.Ardından ağlamaya başlayınca şaşırdım.
''B-ba-bakmaaaa..''
''Yuki''diyip onu öptüm.Daha ne kadar tatlı olabilirdi.Zaten penisim patlamak üzereydi daha fazla dayanamazdım.Zaten içindeydim o yüzden onu kucağımda dik bir şekilde oturttum.Aniden olduğu için biraz acıyla inledi.Ama onu kucağımda hoplatmaya başladığımda zevkle inlemeye başladı.Şuan terden sırılsıklam olmuştu.Saçları onu her zıplattığımda resmen dans ediyordu.Gözleri yaşla parlıyordu ve dudakları kıpkırmızı kiraz gibi olmuştu.Dudaklarına yapıştım.Gerçekten çok tatlıydılar.Nefesim bitene ladar öptüm onu.Ayrıldığımda Yuki nefes nefese kalmış ve yalvaran gözlerle:
''Ge-ah gelmeme ahn i-izin ver''
Bende gelmek üzereydim ama o kadar çabuk dediğini yapmak istemiyordum.
''Sonra seni yıkamama itiraz etmeyeksen gelmene izin veririm''Aklımda onu yıkarkende bir kaç posta daha atmak vardı.
''Yaaa a-ama..''diye itiraz etti.Anlaşılan niyetimi anlamıştı ama o kadar kolay vazgeçmezdim.Onu bu sefer yatağa yatırdım ve iyice hızlandım.Daha yüksek sesle inlemeye başladı.
''Yaaahn yah-vahş olhn daya-hna-mıh-yorum.''
''O zaman seni yıkamama itiraz etmiyorsun.''dedim.Bana yaşlı gözleriyle köpek bakışı attı ama inadım inattı.Onu yıkaycaktım.Kararımdan vazgeçmediğimi görünce pes etti.
''Tah-mamn.Yıh-kayah-bilh-irsinnh.''
''İşte böyle.Aferin benim tatlı sevgilim.''dedim.
Ardından penisini bıraktım.Aynı anda ikimizde gelmiştik.Yukini üstü kendi spermleri içiyse benim spermlerimle dolmuştu.İçinden çıkmak istemiyorum.Yeni bir oyuncak aldığınızda hep omumla oynamak istersini başka oyuncaklarla oynamak istemezsiniz ya aynı zamanda o oyuncağı başkasına vermek istemez onu hep gözünüzün önünde tutarsınız.Yuki de benim için aynı öyleydi.Oyuncak değil ama asla kimseye vermek istemiyordum,onun bir an için bile yanımdan ayrılmasını istemiyordum.Çoktan albimin birolmuştu zaten şimdi de hep onu içinde kalıp bedenimin bir parçası olmasını istiyordum.İlk defa aşık olmuştum ve bir daha o hariç kimseye aşık olmak istemiyordum.
Onu kucağıma aldım ve banyoma götürdüm.İlk defa büyük bir küvetim olduğu için bu kadar mutlu olmuştum.Yukiyle beraber küvete girdim ve suyu açtım.Su kısa sürede doldu.O sırada Yuki sessizce kucağımda oturup başını göğsüme yaslamış bekliyordu.Gerçekten onu fazla yormuştum galiba.Düşününce dünden önceki gün okulda revirde,dün akşam burda,ve bu sabah yani şimdi bir daha sevişmiştik.Üstelik bu onun ilkiydi ve ben bayağı sert davranmıştım.Galiba banyoda sexsi başka zamana bırakacaktım ama biraz eğlenmemde de sakınca yoktu herhalde.Küvetin yanındaki yuvarlak şişeyi aldım ve içindekinin hepsini küvete döktüm.Yuki şaşkın şaşkın ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.Elimle suyu biraz karıştırınca.Su yavaş yavaş köpürmeye başladı.Yukiye bakmaya başladım.Ne yaptığımı anlamak için bir suratıma bir suya bakıyordu.Ne yaptığımı anladığında yüzünde beliren gülümseme benim için paha biçilmezdi.Çocuk gibi ellerini çırpmaya daha çok köpük oluşturmaya başladı.Bense onu izliyordum.Sonra birden ben daha ne olduğunu anlamadan suratıma köpük sürdü.
''Ne- Yuki?''
''HAHAHA-HAHAHA-HA şimdi ak sakallı dede ye benzedin?''
''Ya öylemi?Sen kaşındın bir kere.''dedim.Banyoda sexsten vazgeçmiştim ama o kaşınmıştı.Onu belinden tuttuğum gibi kaldırdım ve onu izlerken sertleşmiş olan penisime oturttum.Yüksek sesle inledi.
''Hikariii?Zaten kaç gündür gece gündüz sevişiyoruz.Arka tarafımı hissedemiorum artık.''
''Yani istemediğini mi söylüyorsun.Ama burdaki arkadaş pek istemiyora benzemiyor?''dedim sertleşen penisini tutarak.Kıpkırmızı oldu.
''O arkadaş sadece biraz etkilendi o kadar.Bende istiyorum ama çok zorlama.Yarın ayağa kalkabilmek istiyorum.''dedi.
''Tamam tamam.Kendimi tutabildiğim kadar tutarım.''diyip onu kucağımda zıplatmaya başladım.Her zıplattığımda küvetten su taşıyordu ama umrumda değildi.Yukiyi inceliyordum.Teni nerdeyse köpüklerden bile beyazdı.Ellerimi vücudunda gezdirmeye başladığımda tuttuğu inlemeleri serbest bıraktı.Elimi yumuşacık cildinde gezdiriyordum.Göğüs uçlarına gelince elimle onları çekiştirmeye başladım.Anlaşılan burası Yuki'nin zayıf noktasıydı.Göğüs uçları sertleşmişti.Ben onları çektikçe Yuki'nin yüzü inanılmaz tatlı oluyordu.Dudaklaına baktım.Kıpkırmızı dudaklarından çıkan inlemeler beni daha da sertleştiriyordu.Dudaklarına yapıştım e diliyle oynamaya başladım.İnlemeleri şimdi benim ağzımın içinde kayboluyordu.Gelmek üzereydim.Yukiye bakınca onunda gelmek üzere olduğunu anladım.Son kez onu zıplattım ve aynı anda geldik.Yuki nefes nefeseydi.Bu sefer dudağına öpücük koydum ve içinden çıktım.Hızlıca Yukiyi temizledim ve havluya sardım.Havluyla beraber yatağa yatırdım ve yanına yattım.Burnuna ve yanaklarına öpücük kondurdum.Onu gerçekten çok seviyordum ve kimdeye vermiyecektim.
''Yuki seni çok seviyorum.''dedim.O da bana eşsiz bir gülümsemeyle:
''Ben de seni çok seviyorum Hikari''dedi.
Kollarımı ona doladım ve beraber uykuya daldık...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arkadaşlar bayadır yazı yazmadığım için sizin için sırf smut olan bir bölüm yayınlayım dedim.Karar aldım bundan sonra arayı çok açmayacağım.Çünkü bunları yazana kadar öldüm.Bu yüzden umarım beğenmişsinizdir.<3
'