Hikari:
Sesler duyuyordum.Çok tanıdık geliyordu.Çok güzel bir ses ama ağlamaklı geliyordu.Böyle güzrel sesli birini kim ağlatır o sesini yorardı.Sonra birden ses Hikari diye bağırınca neden sesin bu kadar güzel olduğunu ve neden tanıdık geldiğini anladım.Ses Yuki’ye aitti.Yana bakmamla kala kaldım.Yuki yatakta yatıyor,gömleğinin düğmeleri açılmış.Göğsünde bir el o küçük pembe memelerini sıkıyordu.Pantalonu yarıya indirilmişti ve üzerinde bir adam kendi penisini benim Yukimin minik deliğine sokmak üzereydi.Neden onu durdurmuyordu.Yoksa isteyerek mi?Hayır.Yuki böyle bi şi yapmaz.Sonra yüzüne baktım.Ağlıyordu?O güzelim buz mavisi gözler yaşla doluydu.Bunu görünce hala sadece izlediğini fark ettim.Adam:
"Zaten beceriliyorken başkasını mı düşünüyorsun.Sana ceza vermeliyim."dedi.
Benimde damarın attı.Yataktan sessizce ve tüm hızımla kalktım.Tam penisini Yukiye sokacakken ensesindeki sinirlere öyle bir vurdum ki adam neredeyse bayılmak yerine felç geçirecekti.Yukiye baktım gözünde yaşla şaşkın şaşkın suratıma bakıyordu.Herhalde kızgınlıktan yüzüm korkunç bir şekil almıştı.Adam Yukinin üzerine düşmüştü.Onu kaldırıp yandaki yatağa attım.Yukinin yanına oturup ona sarıldım.Ne yapıyordum.Neden ona bu kadar değer veriyor incinmesini istemiyordum.Dahası farklı şekilde rahatsız olmuştum.Adama Yukiyi ağlattığı için nefret duymuyordum ama bir yandan da kıskanmıştım.Yukiye bu kadar dokunmasını.Ahhh neler saçmalıyorum ben.Böyle düşünürken çalan zil düşüncelerimi böldü.Hala Yukiye sarılıyordum acaba kaçıncı dersteydik.Saate baktım.Şaka olmalı bu.Okulun çıkış saati.Tüm gün revirde miydik?İnanamıyorum.Karnıma değen bir şey hissettim.Yuki artık onu bırakmamış istiyor olmalıydı.Karnıma değen şey baskı uyguluyordu.Yuki endişelenen diyerek elini tutmak için karnına baskı yapan şeyi tuttum.
"Ahhh"dedi Yuki birdenbire.Bir dakika io inledi mi?Evet inledi.İşte o an elimde tuttuğum şeyin onun penisi olduğunu anladım.O kadar endişelenmiştim ki o pantalonunu çekmeden sarılmıştım.Sesi çok tatlıydı inlemesiyle ben de tahrik olmuştum.Yukiye baktım.O da bana bakıyordu.Az önce inlediği için kıpkırmızıydı.Gözlerimle ondan izin istedim.Bu benim birinden ilk ve muhtemelen son izin isteyişimdi.Utanarak başını salladı.Onayımı almıştım bir kere yerimde dururmuyum hiç.
Yuki:
Olamaz birden sarılmıştı.Çok sıkı sarılıyordu sanki beni bir daha bırakmayacak sonsuza kadar beraber o şekilde duracak tek bir heykelmişiz gibi.Bunları düşünürken hala pantalonumu çekmediğim için açıkta kalan penisim erekte olmuş.Havaya kalkmış ona değiyordu.Kızarmaya başlamıştım.Birden eliyle penisimi sakınca inlemememe engel olamadım.Şimdi tamamen kırmızıydım.Bana baktı.Gözlerimin içine sanki benden izin istiyordu gözleri.Aslında daha çok izin versende vermesende şu an kendimi tutamayacağım diyordu.Ama istiyordum.İzin verdiğini belli edercesine başımı salladım.Güvenmek istiyordum.Tıpkı eskiden olduğu gibi tekrar insanlara güvenmek istiyordum.Ama bu şansı sadece ona verecektim.Ona tüm benliğimle güvenecektim.Hatta tüm bedenimle ...