Yano Hikari:
Benim adım Yano Hikari.Doğduğumdan bu yana sakin bir kasaba yaşıyorum.Ailem çok iyi.Benimle sürekli ilgileniyorlar.Bu sakin kasabada beni rahatsız eden tek şey kızların peşine takılmasıydı.İlk başta sakin kasabada sakinliği bozan tek şeydi.Ama alışınca sıradan bir şey haline geldi.Arada sırada heyecan verici bir şey oluyor, beni sokakta dururken kaçırmaya çalışanlar oluyordu.Tabi onları anlamamak elde değil.Kuzgun gibi siyah uzun saçlarım ,yemyeşil zümrüt gibi parlayan gözlerim var.Evet ben narsist,küstah,sadist ve ikiyüzlü biriyim.Bunun sebebi de bu sakin çevrem.Onlar sayesinde bu özelliklerini fark ettim.Çok yakışıklı olduğum için yanlış bir şey yapsamda affedildim hep. Bu yüzden kötü şeyler yapmaya başladım.İnsanları incitmekten zevk almaya başladım.Çıktığım kızları duygularıyla oynayıp terk ettim.Ama o aptallar buna rağmen beni affettiler.Hatta sanki umurlarında değilmiş gibi peşinden ayrılmadılar.Beni gittikçe kötü bir insan yaptılar kimse bana karışmıyordu.Sigaraya başladım.Sigara alacağım zaman bakkala babam stedi deyince beni tanımasalar bile yalan söyleyeceğini düşünmedikleri için veriyorlardı.Hatta bu şekilde bir çok içki bile alabiliyordum.İçtiğim zaman annemler beni görmesin diye annelerden lise 1 'e geçtiğimde ayrı eve taşınmak istediğini söylemiştim.Şu an lise 2'ye geçeceğim.Yani tam bir yıldır.Kendi evimde yaşıyorum.Üstelik annemlerde yurt dışına iş gezisine gitmişlerdi yaptıklarımı göremezdiler.Annelerin işinden bashsetmeyi unuttum annem ve babam model aynı zamanda oyunculuk ta yapıyorlar.
En sevdiği renk:Kan kırmızısı,aynı zamanda kendi saç rengi ve göz rengi.(narsist olduğu için)
En sevdiği yiyecek:Ramen
En sevdiği içecek:Kola
En sevdiği tatlı:Kendisinden başka tatlı hiç bir şeyi sevmez.(Acı yada baharatlı şeylere bayılır.)
Hobileri:Zayıflara işkence etmek,başkalarının duygularıyla oynamak,karate,judo,tekvando...
Fobileri:Gerçek yüzünün ortaya çıkması.
En sevdiği hayvan:Tasmasını elinde tutabildiği her hayvan.
özel not:YANDERE