♥Hikari:
Kendimi tutamıyordum.Yukiyi yavaşça yatağa yatırdım.Onu çırılçıplak bırakıncaya dek yavaşça soydum.Ona baktım.Tanrım o kadar güzeldi ki.Saçları yastığın üzerinde yayılmıştı.Yüzü ise utançtan kızarmıştı.İçerisi çok sıcaktı ve terlemişti.Zaten erkekte olduğu için sıcaklıkta eklenince kesik kesik nefes alıyordu.Şu an hiç beklemeden onun içine girmek istiyordum.Ben sadistim.Bunu yapmak bana daha fazla zevk verirdi.Ama Yukinin durumu farklıydı.Şu an çok kırılgan gözüküyordu.Tek bir yanlış söz ya da hareket onu tamamen parçalayabilirdi.Bunu göze almak istemiyordum...en azından şimdilik.Onu incelemeye dalmıştım ki onu becermeyi unutmuştum.Bu çocuk napıyordu bana böyle.Yuki eliyle beni dürttü.Ona baktım.
"Da-daha ne kadar ö-öyle bakıcaksın?U-u-utanç veri..ci(bu ci kısmını söylerken sesi kısılıyor.)A-a-acele etmezsen eğer vaz geçerim." dedi ve başını yana çevirdi.
Öylece kaldım.Felç oldum resmen.Yuki az önce söyledi.Yanlış duymadım değil mi?Suratı kızarmış.Gözleri yaştan dolayı parlayarak yavru köpek gibi bakıyordu.Üstüne üstelik acele et demişti.Kesin yanlış duymuştum.Ona baktım.Gözünün ucuyla bana bakıp kafasını geri çevirdi.Doğru duymuşum.Yuki benden günah gitti.Şu an seni hazırlamakla saniye bile kaybedemem.Fena halde erekte olmuş durumdaydım.
Ona:"Kıçının üstünde oturamayacak olan senin yatan.1saniye dahi dayanamam,"diyerek.Onu yüz üstü çevirdim.Ne yapacağını şaşırmıştı.Tepki dahi veremeden penisini tek hamlede tamamını içine soktum.İniltiyle karışık çığlık attı.Gözünden yaş geliyordu.Canının acıdığını biliyordum.Ama kendimi durduramıyordum.İçinde hızla gelgit yaparken bir elim onun aletiyle oynuyordu diğeri ise memelerini sıkıştırıyordu.İnliyordu o inledikçe kendimi daha fazla kaybediyordum daha sert yapıyordum.Birden onu tuttum ve dönerek pozisyonumuzu değiştirdim.Şimdi ben yatıyordum ve o üzerimdeydi.Bu şekilde onun suratını görebiliyordum.Şimdi kucağında penisin içindeyken dimdik duruyordu.Bu canını daha fazla acıtmıştı muhtemelen.Gözü yaşlı yavru köpek bakışı atıyordu.Ama bu beni daha cok azdırıyordu.Onu kendime çekip öptüm.Şaşırmıştı ama gözlerini kapatıp kendini bıraktı.Bende hemen dilimi ağzından içeriye keşfe çıkardım.Küçücük dilini beceriksizce oynatmaya çalışıyordu.Farkettim ki onun içinde öylece duruyorum.Onu hoplatmaya başladım kucağımda.İlk başladığımda şaşırıp hem kendi dilini hem de benimkini ısırdı.Ağzıma kan tadı geldi.Umursamadım kanı onu dilini sömürerek temizledim.Gelmek üzereydim o da öyleydi.Tam gelecekken onu tuttum ve yatağa yapıştırdım.Bıraktığında hem o hem ben yüksek sesle inlemiştik.Deliğinden hem menilerim hem de kan akıyordu.Bakirliğini almıştım.Üstelik çok sert becermiştim.Üstü başı meni olmustu.Yüzüstü yatıyordu.Tek kelime etmiyordu.Onu becerirkende ikimiz de inleme haricinde ses cıkarmamıstık.Endişelenmistim:
"Yuki...İyi misin?"dedim.Ses vermiyordu.Yüzüne gelen saçları çektim.Uyuyordu.Çok masum gözükküyordu.Gözleri ağlamaktan hafifçe kızarmış far gibi duruyordu.Kirpikleri ise hala nemli olduklarindan oldukça belirgindi.Dünyada ondan güzel bişi varmiydı?Alnına bir öpücük kondurdum.Tam yanına uzanacakken aklıma geldi.O adam.En son onu bayıltıp yatakların birine atmıştık.Etrafa baktım yoktu.Kaçmıştı pislik herif.Yüksek sesle küfrettim.Sonra Yukinin uyuduğu aklıma geldi.Ona baktım uyanmamıştı.Onu gerçekten fazla zorlamıştım hala uyuyabildiğine göre.Şimdi ne yapmalıyım hava kararmıstı.Yukiye baktım.Onu uyandıramazdım.En iyisi evime götürmek.Yukiyi örtüyle sardım ve nadiren okula giderken kullandıgım genelde sadece gezmeye giderken kullandıgım şöförü aradım.
"Leo,acil olarak okuldan beni alır mısın?Bekliyorum."dedim ve kapadım.
Yukiyi kucağıma aldım ve okul kapısına kadar taşıdım.2 dk bekledikten sonra Leo geldi.Arabadan inip bana kapıyı actı.Yukiyle beraber dikkatlice bindim.Leo 'ya:"Benim evime gidelim.Malikaneye değil."dedim.Oda başını salladı ve arabayı çalıştırdı.Giderken gözüm hep kafasıni dizime koyduğum Yukiye bakıyordum.Hayatta incitmeye dayanamadığım tek kişiye...