Hime Yuki:
Benim adım Hime Yuki.Bilmeyenler için söyleyeyim 'Hime' prenses demek.Ama bu ad bebekken prensesler gibi güzel ve tatlı olduğum için koyulmuş.Ayrıca doğduğum gün kış ayının ilk karı yağdığı için de adımı Yuki koymuşlar.Soracaksınız şimdi soyadı anne ve babanın olmazmı?Bunun sebebi benim bebekken yetimhaneye bırakılmış olmam.Yetimhanedekiler bana bu ad ve soyadını koymuşlardı.Peki ben gerçekten prenses gibi miydim?Belki küçükken evet.Ama aynısını şimdisi için söyleyemem.5 yaşında evlatlaklık verilmiştim.
Ama yetimhane aileyi yeterince arastırmamıştı.Bu yüzden başımdan neler geçti neler.(karakterin değişmesine neden olayları daha sonra açiklayacağım.)Neyse olan olayların sonucunda ben güzelim gümüş rengi saçlarımı kızıla boyamıs,buz mavisi gözlerim her zamam dondurucu bakış atan,tek kulağında küpe olan,kavgacı bir serseri olmuştum.
En Sevdiği renk:Mavi,siyah ve beyaz.
En sevdiği yiyecek:Pizza
En sevdiği içecek:Milkshake
En sevdiği tatlı:Bütün tatlılar.(acıyı hiç sevmez ve baharatlı şeylere alerjisi var)
Hobileri:Müzik dinlemek,her günün planını yapmak,düzenli günlük tutmak,yüzmek,manga okumak,anime izlemek,yemek yapmak ve diğer ev işleri.
Fobileri:Böcekler,sürüngenlerden korkar.(kuşlara alerjisi var)
Homofobik(Bunun bahsettiğim başından geçen olaylarla ilgisi var.Bazı sebeplerden kadınlardan da nefret ediyor.)
En sevdiği hayvan:Köpekler.(kedileri de çok sever ama köpeklerin yerini asla tutamaz.)
Evde tek başına yaşıyor.Evi kendi evi.Part time işlerde çalışarak biriktirdiği parayla aldı.Hala işte çalışıyor garson olarak.Lise 2'e geçecek bu sene.Henüz 16 yaşında.Doğum günü 1 Haziran.Aynı zamanda aslında çok iyi olmasına rağmen insanları kendinden uzak tutmak için kötü davranıyor.Kimsenin kalbini kırmak istemiyor ama serseri gibi davranıyor.Yukarda söylediğim gibi bunun için görünüşünü bile değiştirdi.Aslında kendine acı çektiriyor farkında olmasada.Bu yüzden mazoşist olduğunun farkında bile değil.Tam bir TSUNDERE.