Hikaye zamanı

1.1K 57 3
                                    

YUKİ:

  Bugün oldukça yorucuydu.Elindeki toz bezini bir kenara bıraktı  ardından da  kendini yumuşak siyah kanepesine attı.

Saate bakınca gözleri fal taşı gibi açıldı.Saat 02:00'ydi.Yarın okul vardı ve o temizliğe dalmıştı,hemen uyumalıydı.

Bugün temizlik günüydü onun ama tüm gününü temizliğe harcadığı için şaşırdı.Biran önce uyumak için yatak odasına gitti.Evi çok büyük değildi en fazla üç kişi yaşayabilirdi.Zaten tek başına yaşadığından ona yeterdi.Üç yatak odası,

küçük bir misafir odası,bir salon,bir mutfak,küçük bir kiler ve iki banyosu vardı.Evde çok fazla eşya yoktu.Her yer sade ve düzenliydi.Bir tek yatak odası fazla özenliydi.Evin en büyük odasıydı yatak odası.Kocaman lacivert renkli odanın ortasında yuvarlak,koyu renk ahşaptan yapılmış,çift kişilik bir yatak ve siyah mermer yatak başlığı üzerine kırmızı bir çarşaf.Yatağın yanında beyaz ahşap bir komidin ve onun üzerinde de bir çalar saat ve gümüş renkli bir başucu lambası.Odanın perdeleri beyaz ve balkona açılan sürme kapısı var.Sürme kapının olduğu yerde kırmızı bir koltuk beyaz ahşaptan bir kitaplık ve sehpa bulunuyordu.Giysi dolabında geniş ve aynı şekilde beyaz ahşaptandı.

Giysi dolabının yanında gümüş renkli bir boy aynası vardı.Yer siyah parkeyle kaplıydı ve üzerinde üç boyutlu,dibi görünmeyen bir çukur olan bir halı vardı.Odasına gidip kendini yatağına attı.Yarın okulun ilk günüydü geç kalmamak için yatağın yanındaki komidinin üzerinde duran çalar saati kurdu.

HİKARİ:

Bugün oldukça yorucuydu.Beş çocuk dövmüş,üç kızla da içki içmeye gitmiştim.(Üçüyle aynı anda.Evet,karakter biraz pislik ama yakışıklı bir pislik,kızların bununla derdi yoksa elden bişi gelmez.)Eve gidince bir sigara yaktım.

Pencereden dışarıyı izledim.Yarın okul vardı ve ben herkese maskemi göstermeliydim.Neyse saate baktım.00:00 .Uyumaya gittim.Okula daha ilk günden altı morarmış gözlerle gidemezdim.

(Yazar Notu 1:Hikari ışık demek.

Yazar Notu 2:Hikarinin evini daha sonra zamanı geldiğinde açıklayacağım.Şuan pek bizi bulamadım,ayrıca sıkıldım gerçekten çok tembel bir yazarım.)

~Melek mi?Şeytan mı?Ya da ikiside mi?~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin