~10~

503 39 17
                                    

Věnováno :Zuzankomia123 ❤️

Hermionu ráno vzbudilo ťukání na oko. Pomalu otevřela oči a porozhlédla se. Opatrně se posadila a podívala se kolik je hodin. Který idiot píše v pět hodin ráno! Podívala se na okno, a povzdechla si. Pomalu spustila nohy na zem, a otřásla se zimou. Zvedla se a zamířila k oknu. Otevřela okno a nechala sovu vletět dovnitř. Sova vletěla na její noční stolek u postele.

Hermiona došla k sově a převzala si od ní dopis.

Dopis otočila a poznala bradavickou pečeť.

Slečna Hermion Grangerová

Pán Blaise Zabini

Dopis opatrně otevřela a vyndala z něho papír. A za četla se.

Když dopis přečetla radostně vypískla a už běžela za Blaisem.

Vůbec se neobtěžovala klepat prostě tam vlítla. A hned mu skočila na postel.

" Blaisi!" zatřála s ním. Nic. Zkusila to znovu " Blaisi vstávej!"

Blais otevřel oči. A stuhl.

" We-asley-ová c-o co tady děláš? " začal koktat.

" Cože? Já nejsem Ginny " zamračila se na něho. Posadila se na kraj postele. "Jsem Grangerová. Mudlov-"  nestihla to říct. Blais jí strhl na postel pod sebe. Vykuleně na něho koukala.

" No a co? Tak jsi mudlorozená. Jen jsem tě nepoznal s těma vlasama" pokrčil rameni a slezl z ní. Blais i když tu jsou teprve dva dny už si jí oblíbil. Hermiona se posadila a nevěděla co říct.
Podíval se na budík a potom na nebelvírku " Co jsi chtěla že mě budíš v pět hodin a osm minut?"

Hermiona si odkašlala a prodala mu dopis který jim poslala McGonagallová.

" Psala nám McGonagallová"
______________________________
Přeji vám krásné ráno
Slečno Grangerová a pane Zabini. Včerejší návrh se mě i panu ředitelovi moc líbil,a chtěli bychom ho uskutečnit. S panem ředitelem jsme už zařídili podstatné věci,ale od vás bychom něco ještě potřebovali. Mohli byste se co nejdřív dostavit do ředitelny prosím?....A na snídani vůbec nechoďte a přijďte hned za námi. Nebojte snídani už máte u nás.

S pozdravem McGonagallová.
______________________________

Přečetl na hlas Blais, a oči se mu rozzářili. Hned na to vyskočil na postel a začal skákat.

Hermiona se lekla a spadla z postele,a Blais spadl s ní.

"Ou... Asi jsem něco udělal s postelí" podíval se na Hermionu která byla rozpláclá na zemi.

"Hermiono?...." zeptal se opatrně

" Blaisi ty.. Ty jeden.." nevěděla co říct. Celý tělo jí Bolo, a hlavně práva ruka.

" Hermuško..." přiskočil k ní Blais. "Promiň" natáhl k ní ruku a ta jí pomalu zvedla ale hned jí položila.

" Asi mám něco s rukou"

Natáhla k němu druhou ruku, a pomohl jí  zvednout.

" Musíš jít na ošetřovnu"

" Ne. Půjdeme tam až půjdeme první k McGonagallové."

"Opravdu? Mičičí by mohla počkat. Ty jsi důležitější " ustaraně se na ní podíval. A Hermiona se na něho Usmála. To jí zahřálo u srdíčka

" Ne,a pojď už"

****

Zmijozelovi právě skončila třetí hodina, a mají volno. Teď sedí ve velký síni.

~ Dcera Pána zla ~ ( Dramione) POZASTAVENO Kde žijí příběhy. Začni objevovat