~2~

683 43 22
                                    

______________________________
Nadechla jsem se a čekala než otevře dveře, už se natahoval že je otevře když v tom se dveře sami otevřeli....
______________________________

~Draco~

"Draco, vstávej" třásla sním Narcissa- Inteligentní, Elegantní, chápavá, milující žena- Dracova matka.

" Vstávej!" třásla sním pořád.

"Hmm.... " a přetočil se na druhý bok.

" Draco musíš vstávat, Pán zla za chvíli dorazí. Chce s tebou probrat tvůj úkol"

Rychle otevřel oči a posadil se do sedu. Otočil se na svou matku...." Cože? Jako už dnes?! "

" Ano Draco, převleč se a přijď dolů" naklonila se a políbila ho na tvář. Narovnala se a odešla.

" To bude zajímaví den" říkal  si pro sebe.

Vstal tedy z postele a namířil si to ke skříni. Ze skříně si vytáhl věci, a mířil si to ke koupelně.

Osprchoval se a převlékl do věcí. Vyčistil zuby a nakonec osušil svoje krásné blonďaté vlasy.

Podíval se do zrcadla, a koukal na sebe.  ,, Čím větší jsem, tím krásnější jsem!. "  pochválil se, a vyšel z koupelny.....

Zavřel za sebou dveře od pokoje, a šel dolů po schodech. Za chvíli  se ocitl na chodbě-dlouhé chodbě.

Šel chodbou. Když  se ocitl před velkými černými dveřmi do síně. Nadechl  se a vešel dovnitř.

Hned se mi naskytl pěkný  pohled na smrtijedy, rodiče a Pána zla.

Všichni přestali mluvit a otočili se na mě.

Otec se na mě koukal vražedným pohledem, matka zase smutným a nakonec Pán zla se celý rozzářil.

"Áaa tady si Draco, už jsem tě očekával" 

" Můj Pane" přišel jsem blíž a pořádně jsem se uklonil.

"Posaď se Draco, ať můžeme pokračovat" otočil hlavu k volnému místu vedle matky. Rozešel jsem se, a posadil jsem se na židli.

" MÍ drazí, vítám vás tu" porozhlédl se po všech. Usadil se na své místo. A pokračoval dál "  Dnes budeme probírat plán jak se dostat do bradavic, a Dracův úkol" dořekl a podíval se na mě. " Kdokoliv z vás dostane nápad, jak bysme  se mohli dostat do bradavic....Můžete mluvit"

Nic. TICHO.....Najednou se Postavil můj otec.

" Luciusi" pobídl ho.

" Můj Pane....co kdybysme se šli podívat ke  Borginu a Burkese v  Obratlé ulici" 

" A co tam LUCIUSI!" 

" Můj pane, když jsme tam byli naposledy byla tam rozplývana skříň a-"  Lucius to nestihl do říct..

" To je ono Luciusi! Rozplývavá skříň, a co dál?!"

" Můj pane, rozplývavá skříň by měla být i v Bradavicích. Takže bys-"  zase mu někdo skočil do řeči.

" Mám to! " zvedl se ze židle a začal chodit do kola " Mám to, napadl mě vynikající nápad! " všichni se na něho podívali. Zase se posadil a začal jím říkat svůj plán. Po nějaký době  se postavil Avery.

~ Dcera Pána zla ~ ( Dramione) POZASTAVENO Kde žijí příběhy. Začni objevovat