~11~

546 43 28
                                    

Stouhle kapitolou nejsem vůbec nadšená takže dopředu píšu, že jí časem přepíšu ✨




" Co tu děláš Malfoy!" vyštekla tak nahlas až sebou Malfoy trhl a málem spadl.
Theo který spal na gauči poskočil a rychle se posadil.

Draco:

Tak moc jsem se lekl že jsem málem hodil držku na zem. Otočil jsem se a spatřil Grangerovou a Blaise.

" Klídek Grangerová. Přišli jsme na návštěvu.. "

" Přišli?" zeptal se čokoládový chlapec.

" Jo"  zamířil jsem ke křeslu , kde jsem se posadil. A Theo se zvedl.

Theo zamířil za Grangerovou. A objali se.

"Ahoj" uslyšel Grangerovou,která se pořád objímala s Them.

"Ahoj zlato"  Zlato? Zlato? To spolu chodí nebo co?!

"Ehm. Ehm" začal jsem kašlat, abych je od sebe odtrhl. Odtrhli se od sebe a podívali se mým směrem.

" Jsi nemocný Malfoy?" ušklíbla se.

" Tak co chcete?" zeptal se Blais který se posadil do křesla.

Theo a Grangerová se posadili vedle sebe na gauč.

" Kde jste byli?" zeptal se Theo a podíval se na Grangerovou. " Hermiono vypadáš jak.... Jak tvoje Zrzavá kamarádka... Ehm... Ginny. " ta se jen uchechtla s Blaisem

" To samý řekl i Blais když jsem ho po ránu budila."

" Spíte spolu?" zeptal jsem se narovinu.

Oba dva se nevěřícně podívali na mě.

"Jestli spolu spíme?" začal Blais " Ne, nespíme." odpověděl mu na to,a ještě zašeptal na draca aby to slyšel jen on.
" Ale nevadilo by mi to" 

" Byli jsme na příčné a v mudlovském světě" odpověděla na předešlou otázku.

" Co jste tam dělali?"

" To je snad výslech Malfoyi?" když na to nic neřekl odpověděla mu na otázku " Byli jsme tam nakupovat" když už chtěl položit další otázku předběhla ho " A co jsme tam dělali? To vám zatím nemůžeme říct"

" Ale já vám, můžu říct že to byl můj nápad!" vypískl nadšeně Blais.

" Tak to teda dopadne..."

Tomu jsme se všichni zasmáli.

Draco se potom podíval na Grangerovou a změřil jí pohledem od hlavy až k patě.
" Co máš s rukou Grangerová?"

"Jestli jsi si nevšiml mám jí v sádře" zakoulela očima. Byla už unavená a měla už hlad.

" Co jsi dělala Hermiono?"  zeptal se theo zvědavě.

"Blaise..." podívala se na něho, příšerně Hermiona. Blais jí pochopil a dal se do vyprávění.

" Zrovna vycházelo slunce a nebelvírka lvice  se začala probouzet....Někdo jí poslal dopis. A ten někdo byla Mičičí. Přišla ke mě a začala mě budit se slovy " Blaise. Blaisi no tak, stávej já tě potřebuju a čeká na tebe celý svět!"

" Blaisi. " zavřela na něho. Byla už opravdu unavená.

" No tak dobře. Prostě mě přišla vzbudit. Potom jsme něco mluvili. Něco řekla a já si jí stáhl pod sebe" ušklíbl se když se na něho oba podívali vražedným pohledem" Potom si sedla do prostřed postele a předala mi dopis. Když jsem si ho přečetl začal jsem skákat na posteli a ta rupla. Oba dva jsme spadli. Nooo... A tady ta spadla trošku hůř. " a uhl pohledem.

" Jsem unavená. Jdu na večeři. " začala se zvedat, ale Theo ji za ruku stáhl zpátky. Tázavě se na něho podívala.

" Večeře už dávno skončila "  řekl ji.

" Kolik je hodin? " zeptali se nastejno. Draco, a Hermiona.

" Bude půl deváté " odpověděl jim Theo.

" Byli jste na večeři? " náhle se zeptala.

"Ne. Byli jsme celou dobu tady."

"Okey." a začala se znova zvedat. Odešla do nějakých dveří kde za sebou zavřela.

Theo, a Draco stočili vražedný pohled na Blaise.

"Co je? Proč se na mě tak díváte?"

" Opravdu jste spolu nespali? Možná si to nepamatuješ Včera jsi pil." Theo ukázal na flašku na stolu. Ano možná dělá z toho drama, ale nechce aby jí Blais nějak ublížil.

"Pamatuju si všechno"

" Tak co jste včera dělali když přišla. "  Draco zase je mlčel a poslouchal.

" Noo.. Když přišla byla hrozně naštvaná. A to kvůli tobě" ukázal na Draca " všechno mi řekla, a potom po mě zničehonic chtěla flašku- ne nechte mě to domluvit. A řekla že si můžu dát s ní. Takže jsem řekl že Jo. Protože to bylo číslo jedna mého přání. Tak jsme pili, ale málo. Asi jsme ai daly jen tři-čtyři skleničky a šli spát. Ještě než jsme šli spát mě naučila mudlovskou písničku " dokončil svůj monolog Blais.

" Blaisi! Mohl by jsi jít sem prosím!? "zařvala na něho Grangerová

" Mizím pánové, My Lady mě potřebuje " uklonil se a šel za ní.  Otevřel dveře a zase zavřel.

****

" Ty vem tohle a já vezmu tohle " ukázala na talíře s pizzou.

Ještě než odešli z mudlovského světa. Si Blais upřesnil že chce ještě pizzu sebou. Tak objednala dvě krabice pizzi, kde si je potom schovala do zvětšovací kabelky.

Blais vzal oba talíře a Hermiona levitovala čtyři skleničky s Coca-Colou kterou kopili taky.

Blais otevřel dveře. Teda rozrazil.

"Hoši nese se večeře" zařval na ně. Položil oba talíře na stůl a Hermiona každýmu dala před sebe skleničku.

Oba se na to vyjeveně koukali.

" Co je to?"

"Pizza, a ve sklenici to je... Myslím Coca-Cola." posadil se Blais na křeslo.

" Kde jste to u merlina vzali." podíval se na něho draco.

"Mudlovském obchodu" pokrčil rameny.

"Tak to jíst nebudu"  znechuceně se na to podíval.

" Tak to potom nejez Malfoyi" křivěse na něho Usmála. A vzala si do ruky kousek pizzi jako Blais.

Když Theo viděl že to Blaisovi chutná sám to ochutnal.  Vzal si kousek, a ukousl si. A začal Kousat, a kousat.

" U merlinaa!" podíval se první na Hermionu a potom na Blaise. " Draco to musíš ochutnat!" začal ječet na blonďáka. Hermiona a Blais dostali záchvat smíchu.











Ahh, jsem tady zpět 😑😐🙂

Taky jsem si řekla že to ještě přepíšu, až budu mít čas ✨

udu ráda když dáte ⭐ a 💬

Wtf? Jak jsem mohla být tak blbá?  Celou dobu jsem si myslela že to jsou srdíčka🤦‍♀️ ale oni to jsou hvězdičky

Vaše ✨{Anet} ✨

~ Dcera Pána zla ~ ( Dramione) POZASTAVENO Kde žijí příběhy. Začni objevovat