~7~

525 36 21
                                    


Dopředu upozorňuju že tahle kapitola je RETARDOVANÁ! A DIVNÁ 💅

Nebelvír a Zmijozel právě seděli v učebně na lektvary a čekali na profesora Severuse Snape.

Nebelvírské zlaté trio měli zajímavou debatu....

" Hermiono říkám ti že s  Malfoyem je něco divného . Co když už je možná smrtijed?. Jeho celá rodina je samý smrtijed " řekl Harry, asi po dvacáté

"Proč si to myslíš Harry? " zeptal se ho Ron

" Říkám že nevím ale je to divný. Už od včerejška je prostě jiný. A teď tady není. A ve vlaku než jsme přijeli jsem slyšel kousek Malfoye, Zabiniho a Parkinsonové kousek rozhovoru, a ještě jsme ho s Ronem viděli na obratlé. "

" Harry, Malfoy není smrtijed,ani být nemůže co by sním dělal?"řekla šeptem. Sakra! Pitomý Malfoy! Teď ho tu bráním za pravdu." Však si určitě Malfoy neumí ani dojít sám na záchod bez svých poskoků" řekla o trošičku víc nahlas než chtěla.

" To bys ses divila Grangerová "  trhla jsem sebou, až jsem málem sletěla že židle dolů. Podívala se do prava a seděl naproti mě s Them. Kdy se tam sakra objevili?!

" Co-že? "

" Na záchod si umím dojít i sám" řekl, a ušklíbl se.

" To je hezký že si umíš dojít i sám na záchod Malfoy. "

Ani si nevšimla že mluví nahlas a všichni je pozorují. Dokonce i Snape - kterého si nikdo ještě nevšiml -  který stál ve dveří.

" Já vím že jsem hezký Grangerová. " protočila očima.

" Proč mi cpeš tvůj názor? "  teď se ušklíbla ona.

Malfoy už otevíral že ještě něco řekne ale vyrušil je profesor.

" Slečno Grangerová, Pane Malfoy" všechny pohlédly na profesora. Teď si uvědomili jeho přítomnost " Jestli jste si nevšimli začala hodina... Máte oba dva u mě po večeři školní trest." došel chůzí- kteroulza umí jen on-  k profesorskýmu stolu a posadil se.

Hermiona na něho nevěřícně koukala. Tak to sním musí potom probrat!.

" Pane profesore ale.." začala mluvit ale hned jí přerušil.

" Žádné ale, slečno Grangerová. Dnes po večeři v  půl osmé máte školní trest s panem Malfoyem u mě v kabinetu. A teď do práce. Otevřete si stranu na 328 a opište si všechno " mávl hůlkou a na tabuli se objevilo co máme dělat.

Nikdo už nic neřekl.

Draco se křivě usmál na Hermionu a ta se na něho zamračila.

Celou dobu nedávala pozor. Byla sakra naštvaná na blonďáka vedle. Kvůli němu bude mít školní trest. Nikdi kromě- prvního ročníku, kde si to s Harrym, Ronem a Malfoyem odpykali v  zapovězeným lesem neměla už žádný školní trest.

Po celou hodinu byla zticha.

Když zazvonilo zvedla se a šla na chodbu kde čekala na Harryho a Rona.

Když Ron s Harrym pořád nevycházeli podívala se do rozvrhu.

Přeměňování.

" Tak co máme další hodinu" zeptal se jí někdo za zády.
Otočila se a Usmála.

" Máme Přeměňování. A kde je Ron" zeptala když nikde Rona neviděla.

" Ten dneska nebude celý den na vyučování"

~ Dcera Pána zla ~ ( Dramione) POZASTAVENO Kde žijí příběhy. Začni objevovat