~5~

599 44 13
                                    


" Měli bysme se už převléknout už tam za chvíli budeme" oznámil nám Neville.

" jdeme na to " odpověděl mu zrzoun. A sám se zvedl.

" Ehm..."odkašlala si hnědovláska. Všechny pohledy se stočili na ní." Mohli... " naznačila pohledem ke dveřím.

Nikdo jí nepochopil až na jejího nejlepšího kamaráda.

" Kluci, pojďme ven. Ať se slečny můžou převléknout " řekl Harry a sám zamířil ke dveřím.

Hermiona se na něho otočila a usmála se na něho že mu děkuje.

Kluci odešli a holky se mohli v klidu převléknout. A potom se vyměnili.

Teď všichni seděli v kupé a už jen čekali až dojedu do Prasinek.

" Hned přijdu, jen si odskočím" oznámila jim Hermiona a zvedla se.

Očividně jí
slyšela jen Lenka protože měli vážnou debatu o Famfrpálu.

" Jen běž" usmála se na ní.

Úsměv jí oplatila a vyrazila na záchod.

Musela až na konec vagónu. Ani moc se jí nechtělo takovou dálku. Ale co už.

V klidu si došla na záchod.

Na zpátek měla skloněnou hlavu a ani si nevšimla že naproti jde taky chlapec se skloněnou hlavou.

Takže do sebe narazili.

PRÁSK!!

Obě osoby spadli.

Nebelvírka spadla na záda a Zmijozel na ní.

A tím ji vyrazil dech.

"Omlouvá-" chtěla to do říct ale nedořekla. Podívala se na osobu která spadla na ní.

" Malfoyi slez okamžitě ze mě!" vyštěkla na něho

Malfoy okamžitě stuhl. Tenhle hlas zná až moc dobře.

Rychle se vyškrábal na nohy, a koukal na Nebelvírku která ještě stěží popadá dech.

" Tak to naprav. "  ještě pořád mu zněla matčina slova v hlavě.

Natáhl k ní ruku aby jí pomohl zvednout.

Šokovaně na něho hleděla. Dělá si PRDEL?? Nebouchl se moc do tý hlavy? Asi se zbláznil!

" Dokážu se zvednout sama" řekla chladným hlasem a hned vyskočila na nohy.

Neřekla ani jedno slovo a obešla ho.

Blonďák tam furt stál s nataženou rukou a vstřebával tuhle chvilku.

Ruku dal pomalu dolu, ale pořád stál na místě.

On na ní ležel! A ta její šeříková vůně! Hezky voněl- ne Malfoy je to Mudlovská šmejdka! Co by na to řekl otec kdyby se dozvěděl že jsi se jí dotkl.

Rychle zatřepal hlavou a dal se do chůze.

Oba dva se utápěli ve svých myšlenkách jeden na druhého......

On na ní jak je krásná. Ona na něho jestli ho nebouchla moc do hlavy.

Ve velký síni :

"-... A ještě bych chtěl oznámit nový Primusi.....Prvním Primusem je Blaise Zabini ze Zmijozelu." Velkou Síní se ozval jásot od Zmijozelu, od Nebelvíru zamračení,  Havraspár a  Mrzimoru jen mlčky seděli a tleskali. " A druhým Primusem je slečna Hermiona Grangerová z Nebelvíru." Teď se ozval ještě větší jásot než na začátku. A od Zmijozelu zamračení a slova typu :jak jinak než mudlovská šmejdka. Nebo, Chudák Blaise musí strávit čas se vševědkou. A podobně . Blaise si toho vůbec nevšímal byl rád že stráví ten nějaký čas sní. Chtěl poznat jaká doopravdy je.
,,prosím abyste po večeři přišli oba za mnou. A teď vám přeju dobou chuť"  domluvil svůj dlouhý monolog brumbál po tom co zařadili prvňáčky.

~ Dcera Pána zla ~ ( Dramione) POZASTAVENO Kde žijí příběhy. Začni objevovat