İlk bölümden 20 okunma beni mutlu etti teşekkürler. <3
···
"Akıp giden bir bataklığın içerisindeyiz hepimiz ama yıldızlara bakıyor bazılarımız."
...
callmeonlyl:
Bugün için teşekkür ederim.
Dondurma için de...
yagamilight:
Şekerli şeyleri seviyorsun.
callmeonlyl:
Fazla dikkatlisin.
yagamilight:
Sürekli bakışların şekerlemelerin üstünde olduğu için pek bir dikkat gerektirmedi açıkçası.
callmeonlyl:
Hepsini yemek istiyorum.
yagamilight:
Öyle mi? o zaman oturduğun bankın altındaki kutuya bak.
[Görüldü, 18:20]
...
Lawliet bu mesajın üstüne oturduğu banktan kalktı ve altındaki kutuya baktı, içinden Light'ın bunu buraya ne zaman koyduğuyla ilgili türlü düşünceler içine girdiğinde kutuyu alıp tekrardan banka yerleşti.
Kutunun kapağını açtığında içindeki türlü şekerlemeleri görünce adeta gözleri parlamıştı siyah saçlı çocuğun, etrafına bakındı sonra, Light'ın buralarda bir yerde olduğunu anlamıştı. aniden oturduğu bankın çaprazında yer alan ağacın altında beliren silüetle oraya dikkat kesildi.
Light'ın kahverengi saçları görüş alanına girdiğinde telefonu tekrardan eline alıp yazmaya başladı.
callmeonlyl:
Teşekkür ederim.
yagamilight:
Pek bir önemi yok.
...
Lawliet, telefonun üstünden göz ucuyla Light'a kısa bir bakış attı o esnada çocuğun bakışlarını üstünde hissetmişti. Bakışlarını kaçırıp kutunun içinden bir şekeri alıp paketi açtı ve yemeye başladı, bir yandan tek elini klavyede gezdirip yazmaya devam etti.
callmeonlyl:
Büyüyü bozmak istemiyorum ama,
Orada öyle duracak mısın?
yagamilight:
Seni izlemek daha cazip geldi.
...
Bunun üzerine soluk tenli çocuk kutunun kapağını alıp yüzüne kapattı, Light'ın bu durum biraz komiğine gitse de bozmak istememişti.
...
yagamilight:
Gitmem lazım seni daha fazla izlemek isterdim fakat derslerime çalışmam gerek.
callmeonlyl:
Tekrardan teşekkürler şekerlemeler için.yagamilight:
Dediğim gibi önemi yok.
[Görüldü, 19:45]
...
Light yavaş adımlarla uzaklaşırken arkasında ona bakan bir çift meraklı göz bırakmıştı.
...
·Çok berbat bir bölüm oldu farkındayım.
·Ama umarım beğenirsiniz.
·Fakat ben kitabı beğenmedim :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blurryface · Lawlight
Fanfiction"Belki bana bir adım kadar uzakta olduğunu düşünüyorsun, ama aramızda kilometreler var Yagami Light." 「yagami light x l lawliet」 010921 . . 「lawlight içinde #1 170221」 「deathnote içinde #3 210221」 「yagamilight içinde #1 140321」 「kira içinde #7 15032...