Co to za piwnica

1.7K 36 28
                                    

W 2032 roku Zebo poszedł do lasu, gdzie przewrócił się i zmarł. Nikt go nie znalazł, ponieważ nikt przez 3 lata nie odwiedzał tamtego miejsca. Zmieniło się to jednak wtedy, kiedy do domku obok lasu wprowadziła się rodzina. W małym domku przy lesie mieszkało 7 osób. Rodzice z 5 dzieci. Pewnego dnia mama poprosiła Laire, najstarszą córkę, o przyniesienie dżemu ze spiżarni. Laira poszła więc w tamto miejsce szukając tego o co poprosiła ją mama. Nagle zauważyła że za szafką z konfiturami są drzwi. Przesunęła więc mebel i otworzyła je. Weszła do środka i zobaczyła tam krzeło, kolorowe koło oraz scenariusze. Ujrzała także pendrive'a. Wzięła go i włożyła do komputera. Była w szoku. Zobaczyła tam filmy z jej ojcem, pijącym mleko jej matki oraz siebie. Ogarnął ją wstyd. Na youtubie wpisała "the happy family" ponieważ często słyszała tę frazę w filmikach, które obejrzała.

-Mamo? Co to jest?

Mama była w szoku, kiedy zobaczyła, że jej córka odkryła jej przeszłość.

- Nic! Nie interesuj się! Skąd to masz?

- z piwnicy ukrytej w spiżarni...

- nie masz prawa tego ruszać. Nie waż się o tym nikomu powiedzieć.

- A właśnie że powiem! - powiedziała Laira.

-Tak? - wykrzyknęła matka, chwyciła ją za ramię i zaprowadziła do piwnicy.

- Albo przyrzekasz że nic nikomu nie powiesz albo śpisz dzisiaj w tej piwnicy!

Laira była w szoku więc zgodziła się.

grzybki zebocynkiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz