twenty-one

870 83 53
                                    

parkjimin_  Taehyung?

taex95_  ?

parkjimin_ Gerçekten altı gün sonra mı cevap verebildin Taehyung? Neredeyse yazalı bir hafta olacak..

taex95_ Düşünmem için kendime fırsat verdim.

Ne bekliyordun? Hemen sana cevap verip, seni affetmemi mi?

parkjimin_ Haklısın. Özür dilerim...

Benim düşüncesizliğim

taex95_ Sorun değil.

parkjimin_ Seni ne kadar çok özlemişim biliyor musun?

Seninle karşılaşacağımı hiç düşünmüyordum. Seninle karşılaştığımda ve seni gördüğüm de ne kadar şaşırdığımı, heyecanlandığımı bilemezsin.

Taehyung bir daha buluşalım mı?

Lütfen? 

taex95_ Hayır

parkjimin_ Ne demek hayır?

taex95_ Seninle buluşmak istemiyorum Jimin.

Bunu neyini anlamıyorsun?

parkjimin_  Ben sadece seninle buluşmak istedim Taehyung. Sadece mesajla gönlünü almak gibi bir niyetim olmadığını öğren diye istedim.

Seninle yüz yüze konuşayım ki aramızda ki sorunları halledelim istedim.

Çok mu şey istiyorum? İstedim?

Sende beni azıcıkta olsa, anlayabilir misin?

tae95_ Umurumda dahi değilsin tamam mı?

Ben buluşmak istemediğimi dile getirdim mi? Getirdim. Israr etmenin bir anlamı yok.

Ayrıca, yüz yüze ne konuşabiliriz ki? Senin, benim gözlerimin içine baka baka yüzüstü bıraktığını mı konuşacağız?

Yoksa benim sana yalvararak ayrılmayalım dediğim günleri mi?

parkjimin_ Sen..

Sen çok değişmişsin Taehyung?

Neden bu kadar kötüsün? Neden bu kadar acımasız davranıyorsun?

Eskileri açarak hem kendini hemde beni üzüyorsun farkında mısın?

taex95_ Üzüldüğümü de nereden çıkardın?

Ben, üzülmeyi ve ağlamayı bırakalı çok oldu.

Eski Taehyung yok karşında.

parkjimin_ Belli oluyor zaten. Eskisi gibi değilsin.

Sanki başkasıyla konuşuyormuşum gibi hissediyorum.

Sanki tanımadığım bir yabancıyla konuşuyormuşum gibi.

taex95_ Ben, zaten senin için bir yabancıyım Jimin.

*Görüldü.*

Şuan size ne diyeceğimi bilemiyorum ama bana söveceğinizi düşünüyorum şflfşrfjejjdkd

Neredeyse BİR yıldır yb atmadığımı fark ettim. Bana bunu fark etmemi sağlayan takipçime borçluyum tabi..

Tamam tam bir yıl olmadı ama Mayıs ayına kadar yb atmasaydım bir yıldır yb atmayacakmışım...

Evet sizi çok beklettim biliyorum. Bunun için hepinizden teker teker özür diliyorum :(

Yazmayı unuttum. Hatta yazma isteğimi kaybetmiştim. Her gün bu fike yb atıyordum.. çünkü deli gibi yazma isteği geliyordu. Sonra son bölümü yazdım ve bir daha yazamadım.

Şimdi artık yazacağım. Şuan çalışıyor olsam da akşamları yada geceleri yazmaya çalışacağım. Ve her hafta yb geleceğine söz veriyorum. (Belki sözümü arada kaytarabilirim?)

Ve ve yazma konusunda birazcıkta olsa kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum

Eğer bu şekilde yaparsam, yani her hafta yb atarsam beni affedersiniz diye düşünüyorum? 👀


Uzun zaman sonra ilk defa yb atacağım ve bu yeni bölümün birazcık kısa olduğunu biliyorum :( ancak fikim texting olduğu için kısa olmasını anlayışla karşılayacağınızı umuyorum 🙏

Ay çok konuştum üzgünüm

Bundan sonra oylarınızı ve yorumlarınızı sıklıkla bekliyor olacağım. Eğer oy atmaz, yorum yapmazsanız yazma isteğim kaçar ve bir yıl daha bekleyebilirsiniz...

Sizi çok seviyorum! ♡

Sizi çok seviyorum! ♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Anlık Jimin*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 09, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

twin | vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin