six

1.7K 245 38
                                    

Taehyung ile konuşmamızın ardından tam 8 saat geçmişti.

Mesajıma görüldü atmış cevap vermemişti. Sonrada hiç yazmadım. Israr etmedim. Düşünmesi için zamana bıraktım.

Birden neden buluşarak demiştim bilmiyordum. O an ki ruh halim çok değişikti. Hem sinirliydim hemde kırgın.

O kadar geçmişimiz vardı. İki yabancıymışız gibi, beni tanımıyormuş gibi davranması beni sinirlendiriyordu.

Saat dokuza geliyordu. Elime aldığım telefona baktım, hiçbir şekilde bir bildirim yoktu.

Şimdiden, cevap vermemelerine veya geç yazmasına alışmıştım.

Mesajlaşlarımızı başa sarmış tekrar okumaya başlamıştım.

Ne kadar da soğuk konuşmuş benimle. Sanki zorla konuşmuş gibi. Beni hem terslemiş hemde beni tanımıyormuş gibi konuşmuş.

Gerçekten benden nefret ediyordu.

Bir insan 8 ay içinde nasıl değişebilirdi aklım almıyordu. Mümkün değil bir insanın 8 ayda bu kadar kendini değiştirmesi.

Telefonumu koltuğa atmış bir şeyler atıştırmak için mutfağa gitmeye karar verdim. Daha fazla kafamı yormak istemiyordum. Bedenim ve ruhum yeterince yorgun zaten.

Buzdolabını açtığımda annemin yaptığı sandviçi gördüm. Gördüğüm sandviçi elime almış ısırmıştım. Sandviçe bayılıyordum.

Oturma odasına tekrar geçtiğimde telefonu kenara atmış televizyonu açmıştım.

Kafamı dağıtmak için, bir film izlemek.. bana iyi gelecektir.

War Of The Worlds 2005 filmine bayılıyorum. Kaç defa izlediysem, tekrar izlemekten hiç bıkmıyor, sıkılmıyordum. Gerçekten çok güzel bir film. Şu küçük kızın çığlık atması hariç. Habire çığlık atması beni sinirlendiriyor. Kendini beğenmiş. Ah, her neyse.

Saat 12 olmuştu. Gözlerimde ki yorgun hissi, hissedebiliyordum. Bir an önce uyumak istiyorum.

Telefonumdan hiç bildirim sesi gelmediği için Taehyung'dan mesaj gelmediğini anlamıştım.

Bu yüzden telefonumu şarja takmış ışıkları kapatıp yatak odama geçmiştim.

Belki yarın sabah bana yazmış olur diye söylendim.

Kıyafetlerimi çıkarmış pijamalarımı giymiştim.

Sonunda kendi yatak odamında ışığını kapatarak yatağımın içine girmiştim.

Taehyung'un yarın mesaj atacağını ümit ederek gözlerimi kapatmıştım..

*

kimv_ Buluşmak mı? (02.02)


50 Oy
50 Yorum

twin | vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin