Bundan sonra hep Jimin'in ağzından olacaktır.
İyi okumalar dilerim! ♡
Yastığımın ıslaklığı ile gözlerimi yavaşça açmaya başladım. Sabah olmuştu. Sakin ve sessiz bir sabahı. Dışarıda hiç ses yoktu.
Gözlerimi açtıktan sonra elimde ki kağıdı hissettim. Kağıda baktım.
Kağıda bakarken dünkü gece aklıma geldi. En son yatağıma uzanmış, mektuba sarılarak saatlerce ağlamıştım. Sanırım bedenim yorgun düşmüş olmalı ki uyuya kalmışım.
Elimde ki mektubu gözlerime yakınlaştırmış sadece tebessüm etmiştim. Gözlerimin dolmaması gerekiyordu. Başım zonkluyordu çünki.
İç çekip, mektubumu gözlerimden çekmiş yatağımdan yavaşça kalkmıştım.
Mor kutuyu açarken duvardaki saatime bakmıştım. Saat onu beş geçiyordu. Az uyumuşum diye söylendim.
Uykumu alamıyorken sinirli ve agresif oluyordum. Benim illa uykumu almam gerekiyordu. Bu huyumu sevmesemde yapabileceğim bir şeyim yoktu.Saati bakmayı kesmiş, mor kutumun kapağını açtıktan sonra mektubu katlayıp kutunun içine bıraktım. Kutuyuda dolabımın içine yerleştirmeyi de ihmal etmemiştim.
İşimi hallettikten sonra lavobaya girdim. Aynaya baktığımda yüzüm, özellikle de gözlerim şişmişti. Ne kadar, kaç saat ağladım bilmiyordum. Kendimi çirkin hissediyordum bu tipimle.
Kendime bakmayı kesmiş tuvaletimi yapmıştım.
Aynaya tekrar baktığımda bu sefer gözlerim yüzüme değil kıyafetlerime takılmıştı. Dünkü giydiğim gündelik kıyafetlerimle duruyordum.
Dünkü kıyafetlerimle uyumuştum. Şuan kendimi gerçekten iğrenç ve pasaklı hissediyordum.
Hemen musluğu açmış elimi yüzümü yıkadım, dişlerimi de fırçalamıştım.
Kişisel işlerim bittikten sonra kıyafetlerimi çıkarmış kendimi direk duşakabininin içine attım. Ilık suyla bir banyo bana iyi gelecekti.
●
Banyodan çıktıktan sonra üstüme rahat kıyafetler giymiş saçlarımı kuruttum.
Saate baktığımda saat on bire beş vardı. Kahvaltı yapmak istemiyordum. Pek iştahım yoktu.
Bu yüzden elime telefonu almış oturma odasına geçmiştim.
Bir müddet Taehyung yazmış mıdır diye düşündüm.
Koltuğuma uzandıktan sonra telefonumu açmıştım. Gelen bildiri görünce şok olmuştum.
"Taehyung bana cevap vermiş."
"Kim Taehyung bana cevap vermiş." diye sesli bir şekilde söylenmiştim.
Taehyung'un mesajını gördükten sonra istemsizce gözlerim dolmuştu.
Heyecanla uzandığım koltuktan kalkmış bağdaş kurarak dik bir şekilde oturmuştum.
Telefonumun kilidini açtıktan sonra İnstagram'a girmiş Taehyung'un mesajına görüldü atmıştım.
Pekâlâ. Şimdi sakin olmalısın Jimin.
parkjimin_ Nasılsın? (11.01)
Taehyung'dan mesaj beklemeye başladım. Umarım bu sefer bekletmez beni de, doğru dürüst konuşabiliriz diye söylendim.
Heyecandan yada sabırsızlıktan olmuş olmalı ki, sağ elimle telefonu tutuyor Taehyung'dan mesaj bekliyordum. Sol elimin baş parmağımın da tırnağını yiyordum.
Delirecektim.
Gelen mesajla iki elimle telefonumu tuttum.
kimv_ İyiyim, teşekkürler. Siz nasılsınız? (11.02)
Demek siz ha? Siz olmuştum.
Normal tabi.
Çok geç kalmadan cevap verdim.
parkjimin_ İyiyim, sanırım
kimv_ Sevindim.
Ne yazacaktım şimdi. Çok soğuk konuşuyordu. Sanki konuşmak istemiyor gibi davranıyordu. Üzgün hissettim birden.
parkjimin_ Seni çok özledim Kim Taehyung. (11.03)
Görüldü
"Bakalım bu mesajıma ne yanıt vereceksin Kim Taehyung."
50 Oy
50 Yorum