Magyar POV:
Lehet, hogy béke van, de szokta harcok és viták lenni a másik táborral, akik vezetője Kína. Szép este van kint sétálok, mikor elém esett valami, ez egy.... dinamit??!!! El ugrok és robban is, a tábor lakói ki jöttek én a kapuhoz nézzek ahol az Afro-Ázsia csapat jött be rajta.
Magyar: Ti mit akartok??
Kína: Mi vagyunk a legjobbak.
Kína és társai lőni kezdtek , már egy ideje megy a harc, én Franciát figyeltem aki éppen Japán birodalom-al harcolt, nagyon aggódtam érte, hiszen terhes, valaki le ütött, mindenki felénk nézet, fel állok és Kína állt velem szembe, már ütni akartam mikor Német állt elénk és... Japán?
Magyar: Német?
Kína, Japán birodalom: Japán.
Magyar: Állj félre.
Német: Magyar bá ez nem mehet tovább.
Kína: Még annál is gyengébb vagy, mint hittem. El az utamból!!
Japán: Nem bánthatott Németet, sem Magyar bá-t, amíg én itt vagyok.
Kína: "vicsorog"
Magyar: Menj el most.
Német: Egyszer azt mondtad, mi egyek vagyunk, akkor még nem értettem, de most már tudom.
Magyar: De ők...
Német: Ők mink, nézz rájuk. Tudsz nyomos okot az ellen tétre?
Széjjel nézzek mindenkinek fel nyílt a szeme, nekem is. Mosolyogva le térdelek és megölelem Németet aki viszonoztam, majd Kína felé fordul.
Német: Kína bá, neked van olyan személy akiért mindent meg tenne?
Kína le térdelt és magyarázott, de tárgyat eldugni nem tud, így észre veszem a kért.
Magyar: Német vigyázz!!!
Német el lököm így a kés engem talál el. Mindenki szörnyül ködöt, hogy Kína egy ártatlan gyereket akart le szúrni.
Német: Magyar bá!!!!!!
Oda rohan hozzám és a testemen elkezd sírni.
-----------------Folytatjuk-----------------
YOU ARE READING
Élet a táborban (Új ship Hungary x France)
ChickLitMegint a 200IQ-s agyam, de remélem tetszeni fog. @StoneJesse köszönöm az új boritó-t