Francia: Ez itt te vagy??
-------Most pedig folytatódik-------------
Magyar POV:
Teljesen kínosan éreztem magamat, mikor Francia látta a képet ugyanis ijedtemben be csuktam az albumot, majd rá néztem, kínos csönd ült a sátramban, de egy dolog még nem értek, hogy kerül a sátramba? Ha valaki bejön egyből perverzségre gondol. Mikor meg akart volna szólalni, meg szólalt a reggelire hívó trombita, amit most Orosz szólaltattatott meg, mind ketten egyből fel pattantunk és futunk kifele Francia közben meg botlik én meg lovagiasan fel kaptam és, mint egy menyasszonyt úgy vitte a reggeliző helyre, mikor oda értünk, már mindenki felénk néztek, szépen óvatosan leteszem Franciát és..... meg puszilt, a torkomban éreztem a szívemet.
Francia: Köszi, hogy idáig el hoztál.
Magyar: Szív-szívesen.
Francia POV:
Hajnali fél öt óta aktív vagyok és azóta Magyar mellet voltam, bekel vallanom kezdek bele szeretni Magyarba, kis mérete ellenére bátor és erős, ahogy az 5 kilós bakancsokat el dobta 100 méter-re az le nyűgözött, meg Magyar bicepszei is, de ahogy mindig láttam, hogy bátor meg erős, a sátrában elég szégyellős volt, hát az a baba kori fotótól nem csodálkozom, mondjuk nagyon aranyos volt baba-ként, meg nagyon biztonságosan érzem magamat mellette, UK folyton a lányokkal azaz velem is kivételez, például kevesebbet edzünk és rövid ideig, ellentétben a fiukkal akik hét napból hat napot és reggel héttől délután ötig kapják UK-tól a edzés menet rendet, talán a kevés edzés miatt érzem magamat Magyar mellett biztonságba, nem tudom.
Senki POV:
Mindenki csak perverzen vigyorgott, kivéve Románia aki nem értet semmit, végül úgy volt vele meg kérdi Orosz, hogy most mi van.
Románia: Orosz.
Orosz: Mi az?
Románia: Mért mosolyogtok úgy mintha szex készülődne?
Orosz: Hát Magyarnak bejön Francia.
Románia: Mi van?
Orosz: Mondom
Románia: Hát oké.
Románia csöndben evett tovább nem foglalkozott a többiek-el. Magyar le ült a meg szokott helyére, komái-hoz hol mindig van egy üres hely Magyar mellett, Francia meg fogja és le ül Magyar mellé, Magyar csak idegesen pirult és evett tovább közben össze szedte a bátorságát.
Francia: Ugye nem baj, hogy ide ültem?
Magyar: Ugyan dehogy baj, mért lenne baj.
Orosz oda nyújtja a tiszta bakancsát Magyarnak, Magyar nem értet semmit, de Orosz Lengyel felé biccent aki egy másik asztalnál és játszott az előbbi dolgokon, Magyar mosolygással köszönte meg a bakancsot amit nagy szível vágott oda Lengyelnek, karjánál találta el a bakancs, Francia csak tátót szájjal ült, hogy Magyar Orosz 8 kilós bakancsát nyugodt szívvel eldobott, miután végeztek a reggelivel a lányok mentek a sátrukba a fiuk meg edzeni. Délután fél öt Francia úgy unatkozik, ahogy nem szégyelli, Magyar elmegy a sátra előtt Francia meg behívja magához.
Francia: Magyar.
Magyar: Igen?
Francia: Bejönnél a sátramba?
Magyar: Mi?! Most elég fáradt vagyok.
Francia: Kérlek szépen.
Magyar: Jó van.
Magyar fáradtan bemegy Francia sátrába, Magyar le ült az ágyra és kíváncsi volt, hogy Francia mért hívta be öt a sátrába.
Magyar: Mért akartad, hogy bejöjjek?
Francia: Unatkoztam és úgy voltam vele, hogy behívlak.
Magyar: Ennyi?
Francia: Mért, nem örülsz nekem?
Magyar: Nem arról van szó, hanem ki fáradtam a vállam is úgy fáj, mint a huszonegy.
Francia: Azt megoldom.
Magyar: Hogy?
Francia: Fordíts hátat nekem.
Magyar értetlenül, de hátat fordított Franciának, majd arra lesz figyelmes, hogy Francia masszírozza, olyan óvatosan és finoman, hogy Magyar el lazult hátra dőlt és élvezte a masszírozást.
Magyar: Olyan puhák olyan gyöngédek a kezeid Francia.
Francia: A kevés edzés miatt.
Magyar: Annyira nem is baj, hogy kevés edzésed van.
Francia: Na ennyi volt. Nos jobb?
Magyar: Jobb. Várj meg mindjárt jövök.
Magyar el rohant a sátrához, a mellett egy pünkösdi rózsát gondozgatott, le szakít róla egy rózsát és azzal megy vissza Franciához.
Magyar: Ezt neked hoztam.
Francia: Ez a rózsa bokrodról van?
Magyar: Igen. Mért?
Francia: Mert ezt a rózsát már kiszemeltem.
Magyar: Tényleg? Akkor tessék.
Francia: Köszike Magyar.
Magyar: Szívesen. Na de én mentem. Jó éjszakát.
Francia: Szép álmokat Magyar ;)
Magyar olyan boldogan ment a sátrába, le zuhanyzott (Ne gondoljatok nagy számra, van a sátrában van egy hordó abba bele állt és a mellett van 3-4 vödör víz és azt borítja magára) tehát lezuhanyzott és le feküdt aludni.
YOU ARE READING
Élet a táborban (Új ship Hungary x France)
ChickLitMegint a 200IQ-s agyam, de remélem tetszeni fog. @StoneJesse köszönöm az új boritó-t