1. rész

121 6 7
                                    

Magyar POV:

Fáradtan kellek hajnali fél hatkor Reich meg Lengyel ordibálnak be hozzám, csak lusta voltam kinézni vagy hozzájuk baszni a bakancsomat, majd hallom, hogy valakinek köszönnek, Franciának köszöntek, ha jól hallatom a süket fülem-el, lehet csak azért köszöntek, hogy ki dugjam a fejem, aztán valaki beszólt a sátramba.

Francia: Magyar fent vagy?

Abba a szent minutumban ki ugrottam az ágyból és már a sátram szájánál voltam. Ki néztem úgy mintha most keltem volna, amúgy úgyis néztem ki, mintha most keltem volna és tényleg Francia volt mögötte a Reich meg Lengyel huncut mosoly volt az arcukon.

Magyar: Jó-jó reggelt Franc-Francia.

Francia: Magyar, mért vagy fárad?

Magyar: Valami macska nyivákolt éjfélig és nem tudtam aludni.

Oda nézek Reich-ra meg Lengyel-re akinek kínos mosoly volt már az arcukon, én meg a bakancsomat vettem lefele, ők meg szaladtak, mint a nyulak egyet arrébb léptem és már dobtam a bakancsokat utánuk elis kapta őket. Reich egy nagyot taknyolt, Lengyel meg lett előtt taknyolt nagyot, én a bakancsokért futottam, majd vissza mentem Franciához aki még a sátram előtt ált, közbe a két komához orditottam.

Magyar: HA MÉG EGYSZER ÉJFÉLIG NYIVÁKOLTOK  A SÁTRAMNÁL ÚGY NYAKON BASZLAK TITEKET, HOGY AZT NEM TESZITEK SEBRE!!!!! MEG ÉRTETTÉTEK????

Reich, Lengyel: Meg!

Magyar: Helyes.

Francia: Nahát nem hittem volna, hogy ilyen erős vagy.

Magyar: "pirulva" Hát az a kiképzés meghozza a gyümölcsét.

Francia: De ennyire, hogy 100 métere el dobtad a 5 kilós bakancsot?

Erre nem tudtam válaszolni, hiszen tényleg úgy 5 kilót nyom az én bakancsom, de volt olyan is, hogy Orosz úgy 8 kilós bakancsát eldobtam majdnem ugyan úgy 100 méter-re, de nem vagyok be képzelt így nem mondom el ezt.

Francia: Nem baj, ha meg érintem a bicepszedet?

Na itt le fagytam, meg hittem amit hallottam, meg akarja érinteni a bicepszemet? Mit válaszoljak rá? Ha igent mondok akkor piszkálni fognak valamivel, de arra van megoldásom Orosz 8 kilós bakancsa. Ha azt mondom, hogy nem akkor megsértődik és azt nem akarom, mert el szál az esélyem.

Magyar: P-persze nyugodtan.

Fel húzom az egyen ruhán ujját és be feszítem a bicepszet, Francia szemei úgy csillogtak, mintha aranyat talált volna, eleinte szégyenkezve, de meg fogta a bicepszem, én pirultam meg figyeltem a többieket nehogy tudjanak szólni, végül Francia be fejezte én meg lehúztam.

Francia: Köszi, reggelinél találkozunk.

Magyar: Szívesen.

Francia mosolyogva ment vissza a sátrában én meg jobbra fordítom a fejem és Reich, Lengyel és Lett néztem rám huncut mosollyal, na a reggelinél fognak piszkálni. Rendeltem magamnak egy hátra arcot és vissza mentem a sátramban és még nincs reggeli egy régi fotó albumot nézegettem, mikor elértem egy képhez amikor csecsemő voltam és olyan volt, mikor semmiben szaladgáltam, majd meg szólalt valaki melletem. Egyből felismertem a hangott.

Francia: Ez itt te vagy??

--------------Folytatjuk-----------------






Élet a táborban (Új ship Hungary x France)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz