Magyar POV:
A csapat el ment sétálni nap nyugtára jönnek vissza. Igen én rám hárult a nemes feladat, hogy vigyázzak a táborra nehogy el lopjon valamit a másik csapat. Épp a sátrak között sétáltam, mikor Francia sátrából dudolázni hallottam valakit, be kukucskálok és Francia volt az aki éppen..... vetkőzött még jó, hogy tükör előtt, mert egyből észre vett és vissza vette a felsőt.
Francia: Magyar!!!! Mit csinálsz itt???!!! Nem mentél a sétálni??!!
Magyar: Én ugyan ezt akartam kérdezni tőled. Én azért nem mentem, mert én vagyok a felelős, hogy nem lopjanak el semmit.
Francia: Szóval, csak mi ketten vagyunk a táborban?
Magyar: Yup mindenki elment. Csak mi ketten vagyunk. 😏😏
Francia: Te bolond vagy.
Magyar: Nem mondtál újdonságot.
Francia: Bolond vagy, de mégis ellen állhatatlan. Gyere csak bejeb.
Én némán engedelmeskedtem, még a sátor bejáratot is lezártam, mind ketten az ágy mellett vagyunk és némán nézzük egymást.
Francia: Te is vágysz rá?
Mind ketten kínosan álltunk, majd én lazán oda léptem hozzá és meg simogattam az arcát.
Magyar: Én te rád vágyok.
Francia szeme fel csillant, majd elkezdtük csókolózni, majd falni egymást, le vettünk a cipőt, a nadrágot és a felsőt, rajtam csak a bokszer maradt, Francián a melltartó és a bugyi, Francia le vette a melltartót, már éreztem, hogy áll már rendesen, meg fogtam és az ágyra dobtam, majd utána ugrom és elkezdem csókolgatnia a nyakát és haladtam lefele, majd a bugyi-ig értemén gyorsan le vettem róla és elém tárult Francia puncija, de én vissza fordultam a nyakát csókolgatni, közben ujjazni kezdtem, elkezdet nyögi jó hangosan, én erre csak bátorodtam és tovább ujjaztam, majd bele nyomtam a két ujjam, amire nagyot nyögött, fél óra múlva le vettem a bokszert, Francia szeme csillogott mikor meg látta a farkamat, nem is gondolkozott sokat bekaptam és elkezdte szopni, én csak hátra dőltem és élvezte, újabb fél óra telt el, jól gondoljáttok sokáig kibírom, hogy ne élvezek el, Francia szomorkodott, hogy nem spriccert a gecim, ezért hátal lefektetem és készülök bele rakni, rá nézek mire ő bólintót és bele nyomtam és nem lassan egyből gyorsan dugtam, úgy nyögött ahogy nem szégyellte.
Francia: Ez az még igenehehh, ne hagyd abba!!!!
Én meg teljesítettem a kérését és még jobban gyorsítottam, majd mikor lasitotam, Francia meg fogott és engem fektetett az ágyra és ő került felűre, szerintem lovagolnia akar, jól sejtetem elkezdet lovagolni és nyögött tovább végül én is elkezdtem nyögni, majd a lábammal meg bököm és felém dőlt, ezzel át véve az irányítást, és újra gyors tempót diktáltam, Francia már levegőért kapkodott meg én is, majd meg történt amire nem gondoltam, Franciába élveztem ezzel vége a bulinak körülbelül 3-4 óráig tartott, Francia le szált róla és mellém le feküdt és a kezemet meg fogta, mind ketten levegőért kapkodtunk.
Magyar: Francia?
Francia: Igen?
Magyar: Akkor mi most együtt vagyunk?
Francia: Nem tudom, szerinted?
Magyar: Szerintem együtt.
Francia: Akkor együtt. Akarsz szerelmi becenevet?
Magyar: Elég egy sima becenév is.
Francia: De én akarok egy romantikus becenevet adni.
Magyar: Melyik romantika?😏😏
Francia: Fuuu de perverz, bolond vagy.
Magyar: De ezért szeretsz.
Francia: Ahogy mondod, én szex lovagom.
Magyar: Ha én a szex lovagod vagyok, akkor te az én puncibogaram vagy.
Francia: Rendben.
Adtunk egymásnak csókot, majd felöltöztünk én mentem még széjjel nézni, majd vissza mentem Franciához befeküdtem mellé és a karomon aludt el, én meg simogattam a fejét, majd elaludtam én is, hiszen már sötétedett, mindjárt vissza ér a banda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Élet a táborban (Új ship Hungary x France)
Genç Kız EdebiyatıMegint a 200IQ-s agyam, de remélem tetszeni fog. @StoneJesse köszönöm az új boritó-t