Wintersport

1.6K 19 6
                                    

Tara POV
Het is vakantie en Suze en ik wouden samen op vakantie. Matthy kon jammer genoeg niet mee. Dus wij gingen samen met Robbie, Koen, Dewi, Lieke en Raoul. We hadden er zin in en ik was nog de laatste dingen aan het inpakken voor mij en Robbie. Zo kon Robbie niks vergeten. Hij kwam binnen en vroeg wat ik aan het doen was. Ik zei: 'Jij vergeet altijd alles, dus ik ging kijken of je niks vergeet'. We begonnen te lachen en liepen naar beneden. 'Wij zijn er klaar voor dus we kunnen gaan!' zei Robbie. We liepen naar de auto en pakten de auto in. Ik ging naast Robbie zitten en Suze kwam achter me zitten. In de andere auto zaten Koen, Dewi, Raoul en Lieke. Ik vond het wel leuk dat Suze bij ons zat want dan konden we mooi een karaoke houden in de auto. Robbie zette You Belong With Me op en Suze en ik gingen los. Rob keek ons aan alsof we gek waren, maar dat boeide ons niks. We bleven viben op de muziek.

We waren aangekomen in Mayrhofen en gingen naar ons huis. Iedereen had samen een kamer. Ik vond het wel zielig voor Suze, want die moest alleen. Maar ja, we zijn toch weinig in onze kamers. De jongens claimde een kamer en wij moesten maar zoeken waar ze waren. Ik had Rob gevonden en hij had een kamer met een prachtig uitzicht gevonden. We legde onze koffers weg. Het was al redelijk laat, dus we besloten wat te gaan eten in een restaurant. En morgen pas te gaan skiën. Robbie vroeg wie er al konden skiën. Robbie, Koen, Raoul, Lieke en Suze konden al wel skiën. Alleen Dewi en ik konden niet skiën, maar dat maakt niet uit. Robbie had me beloofd me te helpen. We gingen weer naar het huis en gingen slapen.

We werden wakker en deden onze kleding meteen aan. Ik was best wel bang dat ik heel hard ging vallen, maar ja. Wat maakt het ook uit. Raoul, Lieke en Suze gingen al skiën en Robbie ging mij helpen. Ik kon er echt niks van, maar ik was nog niet gevallen. Dat kwam omdat Robbie me telkens opving. Na een tijdje lukte het me aardig en kon ik al een stukje zonder Robbie skiën. We waren net lekker bezig toen Koen zei: 'Jongens het is bijna 13:00 dus laten we naar het restaurant gaan'. Dat vonden we een goed idee dus we gingen weg. We waren in het restaurant waar de rest al was. Suze vroeg hoe het ging. Ik zei dat het wel steeds beter ging, maar zeker niet goed. We moesten lachen.

We hadden wat gegeten en besloten weer te gaan skiën. Het ging redelijk goed, maar ik begon moe te worden. En we gingen naar huis. Iedereen was thuis en Suze ging nog wat boodschappen doen. Ze was net weg toen Robbie gebeld werd. Het was Matthy. Robbie liep weg en toen hij terug kwam vertelde hij wat Matthy vertelde.

Het was de volgende ochtend en iedereen had zich aangekleed. Er zouden vandaag broodjes gebracht worden, dus we waren daarop aan het wachten. We hadden de tafel al gedekt en alles was klaar. Alleen de broodjes mistte nog. We hoorden de bel en Suze wou open doen. Robbie riep heel snel: 'Ik ga wel, blijf maar zitten.' Robbie deed de deur open en kwam weer naar binnen lopen. Achter hem aan kwamen de broodjes. Gebracht door Matthy!

Suze rendde naar hem toe en knuffelde hem. Awww zo cute. Suze voelde zich zo eenzaam dus ik vond het fijn dat Matthy er nu was. Nu sliep ze niet meer alleen en kon ze ook met hem gaan skiën. We hadden gegeten en besloten weer te gaan skiën. Het werden super gezellige dagen en na anderhalve week gingen we weer terug naar huis. We gingen weer in de auto's zitten alleen Robbie en ik zaten alleen, omdat Suze natuurlijk bij Matthy ging. Toen we weer thuis waren ging ik op de bank liggen en viel al snel inslaap.

drama ft. bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu