Stalker

1.4K 20 5
                                    

Suze POV

We waren weer thuis gekomen. Het was een week later en Tara en Robbie gingen op vakantie alleen Tara wist dat niet. Koen en Raoul waren ook weg dus Matthy en ik zouden het huis een week voor onszelf hebben. Ik ging even snel langs huis om wat kleren te halen en mijn wintersport spullen te brengen. Matthy zette me af en ging ondertussen ff langs de supermarkt. Ik pakte me spullen en ik belde Matthy: 'Hey kan je me zo weer ophalen?' vroeg ik. 'Tuurlijk ik ben dr in 3 minuten' zei Mat. Toen kreeg ik een berichtje van een onbekend nummer: Anoniem: 'Blijf uit de buurt van Matthy of hij kan het niet meer na vertellen. Laat dit aan niemand zien of jij en je familie gaan eraan.' Ik wist niet wat ik moest doen, maar ik dacht dat het vast een fan was die jaloers was dus ik liet het. Matthy kwam me ophalen en we reden naar huis. We zaten op de bank en we waren een serie aan het kijken. Matthy ging even naa de wc toen ik een bericht kreeg: Anoniem: *Foto* Waarom ben je bij Matthy? Als ik je nog een keer zie bij hem in de buurt zal ik acties ondernemen. Het was een foto van Matthy en mij op de bank 5 minuten geleden. Het was vanuit de tuin genomen. Ik voelde me opeens heel onveilig en ik wou het liefst bij Matthy zijn, maar iemand hield me in de gaten. Toen matthy binnenkwam vroeg ik of hij me thuis wou brengen, omdat ik me niet lekker voelde. Hij vroeg of het ging en ik knikte en hij bracht me naar huis. Toen ik thuis was begon ik te huilen.

Het was inmiddels al een paar dagen later en ik miste Matthy heel erg. Hij had me berichten gestuurd, maar ik negeerde hem omdat ik bang was dat ik hem nog meer zou missen.

Matthy POV

Het was nu een week geleden dat Suze naar huis was gegaan. Ze reageerde niet op mijn appjes. Ik vroeg aan Koen of ze wel op hem reageerde en hij stuurde dr een appje.

Suze POV

Precies een week geleden was ik weg gegaan bij Mat. Ik heb niks meer gehoord van de 'stalker' dus dat is fijn. Maar ik was bang dat als ik naar Mat ging dat ze iemand echt iets ergs aan gaat doen. Toen kreeg ik een bericht van Koen: Wil je even praten? Ik kan wel naar je huis komen. Ik twijfelde maar ik reageerde met Ja isgoed.

Een half uurtje later hoorde ik de deurbel gaan. Ik liep naar de deur en daar stond Koen. Ik legde hem alles uit en hij keek me raar aan 'Een stalker?' vroeg die. 'Ja' antwoordde ik en ik liet het gesprek zien. Hij wou het nummer zien en keek er raar naar. Hij pakte zijn mobiel en hij schreeuwde 'WTF'

drama ft. bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu