Suze POV
Het was de eerste dag van de vakantie we gaan vandaag op wintersport met Tara, Koen, Dewi, Robbie, Lieke en Raoul. Matthy zou ook mee gaan maar hij moest echt een campagnevideo maken. Ik had er wel echt super veel zin in, maar ik ga Mat wel echt missen. We gingen naar Mayrhofen, daar ga ik elk jaar heen dus dat is leuk. We hadden alles ingepakt en we maakten een auto indeling. Ik met Robbie en Tara. En de rest in de andere auto. We wouden gaan dus ik liep naar Matthy zn kamer. 'Ik ga je missen Mat' 'Ik jou nog veel meer , maar je moet lol gaan maken Suus' zei Mat. Ik gaf hem een knuffel en hij liep mee naar de auto's. Ik stapte achter in Rob zn auto en deed mn raam naar beneden. Matthy kwam en gaf me nog een laatste knuffel. Na een lange rit kwamen we aan bij het huis dat we hadden geboekt. Koen rende snel naar binnen om de beste kamer te claimen. Wij moesten lachen. Ik nam de kamer die overbleef, want ik was alleen. Ik stuurde Matthy een appje dat we waren aangekomen. We aten snel wat want het was al laat en daarna gingen we op bed liggen. Ik mis Matthy nu al.Het was dinsdag en we gingen vandaag skieen. Ik had er echt zin in. Tara en Dewi konden het nog niet echt, maar de rest wel. Koen en Rob gingen het hun leren en ik ging met Raoul en Lieke skieen. We hadden het erg leuk. Om 13:00 hadden we met de rest afgesproken in een restaurant met de rest. We vroegen hoe het ging en Koen en Rob zeiden dat het best goed ging. We gingen in de middag weer skieen. Het was 16:00 en de skiliften gingen dicht dus we gingen weer terug naar het huis. Ik ging nog even boodschappen doen. Het was erg druk en kut, maar ik kocht zo snel mogelijk alles wat ik nodig had en ik rekende af. Toen ik terug was gekomen van boodschappen zat iedereen met hun partner. Ik voelde me een beetje een 7th weel, dus ik ging naar me kamer. Tara riep dat het eten klaar was en an het eten ging ik weer op bed liggen en slapen.
Het was woensdagochtend en we waren aan het wachten op de broodjes die gebracht zouden worden. De bel ging en ik wou ernaartoe lopen, maar Robbie was me voor. We hoorden weer voetstappen richting de keuken lopen en ik zag Robbie met een zak met broodjes, maar achter hem liep nog iemand. Toen hij in de keuken stond kon ik hem pas echt goed zien. Ik knipperde 2 keer met me ogen, want ik kon mijn ogen niet geloven. Daar stond Matthy. Ik rende naar hem toe en knuffelde hem 'Wat doe jij nou hier?' vroeg ik. 'Ik kan je toch geen anderhalve week missen' zei die. We aten de broodjes op en we gingen weer op weg naar de skilift. Ik voelde me een stuk vrolijker nu Matthy er ook is en ik had hem echt niet verwacht. We gingen skieen en we gingen apart; Ik met Matthy, Tara met Robbie, Raoul met Lieke en Koen met Dewi. Het was echt heel leuk en gezellig zo met Mat. Mat en ik waren aan het skieen en we waren moe dus we stopten ff. Ik zat in de sneeuw toen er opeens een sneeuwbal tegen me aan werd gegooid. Ik keek om me heen en ik zag Matthy grijnzen. Ik rende naar hem toe en duwde hem om in de sneeuw. Toen hadden we een sneeuwballengevecht. Het was nog een heel gezellige vakantie. Het was vrijdag en we gingen vandaag terug. Ik zat nu in de auto met alleen Matthy dus dat was leuk.