Date

1.8K 19 6
                                    

Tara POV
Robbie en ik zaten in de auto en ik bleef maar vragen wat we gingen doen. Hij zei telkens: 'Dat zie je zo wel'. We stopten bij een bos en Robbie zei: 'Kom we gaan een stukje lopen en daarna hebben we een soort fotoshoot'. Ik zei dat ik het leuk vond en we begonnen te lopen. Hij pakte mijn hand en trok me mee. Na een tijdje liet ik zijn hand los en hij liep gewoon door. Ik zag een dennenappel en gooide hem naar Rob. Ik raakte zijn benen. Hij draaide zich om, pakte een dennenappel en gooide hem naar mij. Tegen mijn buik. Hij rende naar me toe en vroeg of het ging. Ik zei ja tuurlijk. Hij pakte me op en gooide me over zijn schouder. Hij rende weg met mij nog steeds over zijn schouder. Na een paar meter zette hij me neer. Hij had weer last van zijn knie. We liepen weer verder toen we ineens iemand tegenkwamen met een camera. Robbie zei: 'Oh kijk hier hebben we de fotoshoot.' Het was echt mooi hier, dacht ik.

We hadden al veel mooie foto's gemaakt, toen er een paar kinderen langs kwamen. Ze wouden met Robbie op de foto, maar hij zei dat hij even bezig was. Dus dat ze later terug moesten komen. Dat wouden ze niet, maar Robbie wou ook niet met ze op de foto. We wouden weer verder gaan met onze foto's, maar die kinderen bleven maar zeuren. Ik zei tegen Robbie: 'Maak die foto's nou dan ben je van ze af.' Dat deed hij en de kinderen gingen weg. Wij gingen weer foto's maken toen er twee meiden aankwamen. Ze wouden op de foto met Rob. Ze zeiden: 'Hai Robbie, we zijn echt groot fan van je. Je bent echt onze celebrity crush.' Robbie reageerde: 'Oh nou ja ik heb al een vriendin dus dat is balen haha.' De meiden keken boos naar mij en zeiden toen tegen Rob: 'Hallo, ben je samen met die lelijke slet. Oke je kan heel veel nederlandse meisjes krijgen en je kiest haar. Echt waar, jezus.' En toen liepen ze weg.

Robbie zei tegen de fotograaf dat we klaar waren en ze ging weg. Ik begon te huilen en vroeg: 'Ben ik echt lelijk?' Hij werd boos en hij zei: 'Hoevaak moet ik nog zeggen dat jij het mooiste meisje bent die ik ooit heb gezien. En vanbinnen ben je nog mooier. Ik hou van jou!' Hij gaf me een knuffel en we liepen weer naar de auto. Ik was nogsteeds aan het huilen. Tijdens het rijden bleef Robbie mijn hand vasthouden. Wat cute. Dat stelde me gerust.

Toen we thuis kwamen ging ik meteen naar Rob's kamer, omdat ik nogsteeds aan het huilen was en ik wou niet dat iedereen dat zag. Ik ging op bed liggen en Robbie kwam naar me toe. Hij zette me rechtop en zei: 'Wat hou ik toch van jou, Tara'. En hij zoende me

drama ft. bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu