Ziek

1.8K 17 2
                                    

Tara POV
Het was zondag en ik voelde me niet lekker. Ik lag tegen Robbie aan toen ik me ineens heel kut voelde. Ik stond snel op en rende naar de badkamer. Ik kotste alleen mijn haar zat in de weg. Ik voelde ineens dat Robbie mijn haar vasthield. Ik nam wat medicijnen en ging weer in bed liggen. Robbie kwam ook weer en ik kroop dicht tegen hem aan. Hij had een emmer voor me gepakt, zodat ik niet steeds hoefde te rennen. Hij zei dat ik rustig aan moest doen en gaf me een kus. Ik viel weer in slaap. Toen ik weer wakker werd vroeg Robbie: 'Waar heb je allemaal last van?' Ik zei dat ik buikpijn, misselijk was en hoofdpijn had. Toen zei hij: 'Ik denk dat dit niet het geval is maar moeten we niet een test doen anders?' Ik schrok, daar had ik nog niet aan gedacht. Ik vroeg: 'Kan jij de testen halen?' Hij wou het wel doen en kocht 3 verschillende merken.

We gingen samen naar de badkamer en deden de deur op slot. We hadden de testen gedaan en legde ze op de kop. Ik ging zitten tegen de muur en begon te huilen. Robbie ging naast me zitten en pakte me vast. Hij zei: 'Alles komt goed Tara. Ik blijf bij je wat er ook gebeurt'. Ik kroop tegen Robbie aan en zei dat ik bang was. Waardoor ik nog harder begon te huilen. Hij hielt me stevig vast en kuste me op mijn hoofd. Na een tijdje waren de testen klaar en konden we gaan kijken of ik zwanger was.

We keken de eerste test. Zwanger. De tweede test. Zwanger. Derde test. Zwanger.

Ik begon te huilen en Robbie pakte me vast. Ik zag dat Robbie ook moest huilen. Ik zei tegen Robbie: 'Ik ben zo bang'. 'Het komt goed. Wij kunnen dit!'. Dat maakte me wat vrolijker. En we liepen weer naar Robbie zijn kamer. 'Hoe moeten we het de rest vertellen?' vroeg ik. 'Dat komt wel goed. Zorg dat iedereen naar beneden komt'

Ik liep naar de kamer van Matthy en deed de deur open. Ik pakte Suze vast en trok haar mee naar de woonkamer. Matthy rende er achteraan.

drama ft. bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu