Tara POV
We waren met z'n 4en inslaap gevallen op de bank, want Suze was nog heel lang overstuur. Ik kon haar niet kalmeren, dus Matthy probeerde het. Het lukte, maar we waren te moe om nog naar boven te lopen. Dus we gingen maar op de bank liggen en slapen. Ik viel inslaap zonder deken, maar ik zag dat Robbie een deken om me heen had geslagen. Het was 2 uur en ik zag dat hij het koud had, dus deed de deken over hem heen. En ging er zelf ook onder liggen. Ik werd wakker van Koen, want hij kwam binnen stampen. Het is maandag. We moeten morgen weer naar school. We hadden vandaag vrij, dus we konden een dagje langer bij Koen blijven.
Het was avond, dus we gingen naar huis. Koen stelde voor ons naar huis te brengen. Dat leek ons een goed idee, want dan hoefden we niet met de bus. We namen afscheid van Robbie, Matthy en Raoul. Ik en Robbie hadden afgesproken elke dag te bellen. We stapten bij Koen in de auto en reden naar het station. We gaven Koen een knuffel en stapten in onze trein. We gingen naast elkaar zitten en waren aan het praten hoe leuk het was.Matthy POV
Het was maandagavond en Koen ging Suze en Tara naar huis brengen. Ik heb gisteravond mijn nummer in Suze haar telefoon gezet en hopelijk komt ze er snel achter.Suze POV
Ik en Tara zaten in de trein op weg terug naar huis. Ik wou eigenlijk Matthy zn nummer vragen aan Koen, maar ik was te bang. Ik zat door mijn telefoon te scrollen en door mn contacten en zag een contact die ik niet meer kon herinneren dat ik die erin had gezet namelijk 'Matthy❤️' ik opende whatsapp en zag de profielfoto van 'mijn' Matthy. Ik stuurde hem een berichtje voor de zekerheid.
Matthy❤️
Hey wie is dit?
Haha hey matthy hier. Ik
had me nummer in je tel
gezet gisteren en ik hoopte
al dat je hem zou vindenHahahaahhaha ja
Zijn jij en Tara al weer thuis?
of niet.Nope, we zitten nog in de trein
Hahah oke app me maar als
je thuis bent.hahah isg
Ik en tara waren thuis gekomen en ik had Matthy geappt. Even later rinkelt me telefoon. 'Matthy❤️ belt' ik neem op en hoor gelijk zn stem 'Hey Suus' 'Hey mat, hoe is het?' 'Goed, ik mis je wel hoor Suus' 'Ik jou ook hoor Mat' 'Ik zie je snel hopelijk! veel succes morgen op school' 'thanks'
Tara POV
Toen we op school waren belde Robbie me ineens. Ik zei dat ik pauze had, dus wel even kon praten. Hij vroeg of ik dit weekend weer kon komen. Dat wou ik wel dus ik zei ja. Toen nam Matthy de telefoon over en zei: 'Neem je Suze ook mee?' Ik vroeg aan Suze of ze ook mee ging en ze zei ja. Dus ik zei tegen Matthy: 'Ja, ze gaat mee.' Matthy was blij en ik en Suze hadden er zin in.