Ruzie

2K 22 11
                                    

Tara POV
Vanavond gingen we naar een feestje. Ik had er best veel zin in en Koen vertelde dat hij een vriendin had. Die ook mee ging. We waren allemaal zo blij voor hem. Ik lag lekker op de bank niks te doen, toen Robbie ineens vroeg: 'Hey, heb je zin om straks wat te gaan eten in een restaurant?' Ik zei: 'Tuurlijk met jou altijd haha.' Ik kleede me, maar ik kreeg de rits van mn jurk niet dicht. Robbie stondt voor de deur en vroeg of alles goed ging. Ik zei dat ik mijn jurk niet dicht kreeg. Hij vroeg of hij moest helpen. Ik liep hem binnen en hij deed mn rits dicht. Hij pakte me bij mijn hand en draaide me in een rondje. Ik moest lachen en we begonnen te dansen. Hij zag er echt uit als een gek, maar het was wel schattig. We waren een beetje moe en plofden op het bed. Hij keek me aan en hij zoende me. We waren aan het zoenen toen Koen binnenkwam. 'Jullie gingen toch uiteten? Oh sorry jongens' Ik en Robbie werden rood en ik zei: 'Geeft niet we wouden net gaan' We liepen naar de auto en reden weg. We hadden lekker gegeten en waren onderweg naar het feestje. Robbie was van plan niks te drinken en ik ook niet. Ik vond het anders een beetje zielig voor hem. Toen we aankwamen stond de rest ons al op te wachten. We liepen naar binnen en toen stond Koen daar met zijn nieuwe vrienden. Ik keek haar aan. Iedereen liep naar haar toe, maar ik bleef staan. Ik wou wegrennen toen Robbie mijn hand pakte. Hij zei: 'Kom even hallo zeggen. Je weet dat het veel betekend voor Koen' Haar naam is Dewi. Ik kende haar ergens van. Ik zei vrij bot: 'Hoi'. En ik liep weg. Robbie vroeg waarom ik zo bot was en ik zei: 'Gewoon we hebben geschiedenis.' Robbie en ik hadden even gepraat maar gingen toen lekker feesten. Koen was naar de wc, dus kwam Dewi bij ons staan. Ik had helemaal geen zin in haar maar oke. Ze gingen ineens om Robbie heen dansen. Ik werd boos en keek Robbie aan. Ik zei: 'Sorry, ik weet ook niet wat ze aan het doen is. Ik stop haar wel. He zou je daar mee op kunnen houden' zei hij tegen haar. 'We hebben allebei een relatie.' Toen zei ze tegen Robbie: 'Ik weet dat je me leuk vind. Geef het maar toen, alleen al hoe je naar me kijkt.' Ik was woest en liep naar haar toe: 'HE HALLO, JE HEBT EEN RELATIE MET EEN VAN DE LEUKSTE MANNEN EN IK HEB EEN RELATIE MET ROBBIE. TYF GEWOON OP. IK HEB JE ALTIJD AL GEHAAT MAAR DIT SLAAT ECHT ALLES. FLIKKER OP!! NU!' Ze schrok en rende weg. Ik zei tegen Robbie: 'Kom we gaan.' En we stapten in de auto. Robbie vroeg wat er gebeurde. Ik zei: 'Ik leg het morgen wel uit. Ik ben moe.' Verder was het de hele weg stil. Ik ging thuis in bed liggen en viel in slaap.

drama ft. bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu