"- Wow! - mondta, mikor meglátta az asztalon elterülő dolgokat."Sophie szemszöge:
Közelebb léptem az asztalhoz és Daniel kihúzta nekem a széket, hogy leülhessek.
-Köszönöm. - mondtam, miközben leültem. - De mivel érdemeltem ezt ki? - kérdeztem, miután leült velem szembe.
-Megérdemled, hidd el. - mosolygott rám. - És fel szeretnélek vidítani.
-Köszönöm. - mondtam, szinte már könnyes szemekkel.
Ezután nekiálltunk enni és beszélgetni. Miután a spagetti elfogyott, Daniel a sütőhöz lépett és kivett belőle egy tepsit, amiben a kedvenc süteményem, almás pite volt. Miután azt is elfogyasztottuk, felmentem a szobámba és leültem az ágyra. A könyvem ugyanott várt, ahova letettem, a párna elé. Áttettem az íróasztalra és bekapcsoltam a laptopomat, majd elkezdtem sorozatot nézni. Úgy gondoltam, holnap csinálhatnék én a kaját, azokért, amiket értem tesz Dan. Beállítottam egy ébresztőt reggel nyolcra, hogy a reggeli elkészüljön, mielőtt felébredne és miután véget ért a rész, amit éppen néztem, elkezdtem receptek után keresgélni, hogy mit is készítsek. Reggelinek egy kis tejbegrízre gondoltam, ebédre tortellinit és vacsorára pedig sültkrumplit fogok készíteni hússal. Desszertnek a fánk és a gombóc között vaciláltam, de végül a fánk nyert. Ezután lementem a konyhába valami nasiért, mert még meg szeretnék nézni egy filmet. Daniel a nappaliban ült a kanapén.
-Sütünk valamit? - kérdeztem, miután rájöttem, hogy semmi nassolni való nincs itthon.
-Felőlem. - mondta, miközben felállt a kanapéról és elindult a konyhába. - Mit szeretnél? - kérdezte.
-Szereted a kakaós kekket? - kérdeztem felé fordulva.
-Ki nem? - kérdezett vissza nevetve.
-Akkor nekiállok. - mondtam, majd előkészítettem a hozzávalókat. - Utána megnézünk egy filmet? - kérdeztem, mire bólintott egyet.
-Míg sütünk, teszek be zenét. - mondta, majd felment a laptopjáért, amit aztán rácsatlakoztatott a kandalló mellett lévő hangfalakra. Betett egy random lejátszási listát, majd bejött a konyhába segíteni.
Egy óra múlva kivettük a tepsit a sütőből. Daniel átment a nappaliba, hogy keressen valami filmet, míg én felszeleteltem a süteményt és egy nagy tányérra tettem. Ezután letettem a kanapé előtti kávézó asztalra, majd visszamentem a konyhába innivalóért.
-Turmix, kóla vagy cappy? - kérdeztem felé fordulva.
-Hozz kólát és cappyt is szerintem. - mondta, majd megfogtam két poharat és két palackot. Ezeket is letettem a kávézó asztalra, aztán leültem Dan mellé a kanapéra.
-Mit tettél be? - kérdeztem a filmre utalva.
-Az Új mutánsokat. - mondta, majd a tévé felé fordult. Én is így tettem és vettem egy szeletet a tányérról.
Másfél óra múlva, mikor véget ért a film, felmentem a szobámba és befeküdtem az ágyba. . Nehezen, de sikerült is elaludnom.
Másnap reggel az ébresztő költött, amit még tegnap beállítottam. Lementem a konyhába, majd nekiálltam a reggeli készítésének. Körülbelül tíz perc múlva tálaltam is az ételt két kisebb tálban. A tetejére pedig szórtam egy kis kakaót. Ezután kávét főztem, amit két bögrébe öntöttem és a tányérok mellé raktam. Felmentem az emeletre és bekopogtam Dan szobája, de nem érkezett válasz, ezért benyitottam. Daniel sehol. Benéztem a ház összes többi szobájába, még a pincében is kerestem, de sehol sem találtam. Ezután felhívtam, de nem vette fel. Az ötödik hívás után úgy gondoltam, körbenézek a ház körül. Mind hiába. Leültem a kanapéra és már azon gondolkoztam, hogy hívom a rendőrséget. Így is tettem. A kezembe vettem a telefont és éppen beléptem volna a telefon alkalmazásba, amikor kinyílt a bejárati ajtó.
أنت تقرأ
Mérgező kapcsolat
عاطفيةSosem tudhatod előre, ki fog bántani, ki fog fájdalmat okozni neked. Van, akiről azt hinnéd, hogy a legjobban bánna veled, miközben semmibe néz és van, akiről azt hinnéd, hogy ő a rosszfiú, miközben a csillagokat lehozná neked. A mi történetünk is í...