14: teklif yapmayacak mısın?

2.2K 316 272
                                    

taehyung: JUNGKOOK

JUNGKOOOOOOOOOOOOKKK

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

BEN COK KOTUYUM SIMDI AGLIYORUM. AMA AGLAMAMIN BİRÇOK NEDENİ VAR. HEMEN ACIKLAYAYIM...

i. KUCUKKEN 9-13 YAŞ ARASINDA BANA AŞIK OLDUĞUN İCİN. tabii ki en cok buna aglıyorum yuh jungkoook offff of. 

ii. VE BEN BUNU FARK ETMEDIGIM İÇİN. nasıl fark etmem ya nasılll. geri zekalıyım ben aptalım. dünyanın en aptalıyım. KAFAMA TASLA VURUCAM. 

iii. SANA DAHA ERKEN ASIK OLMADIGIM İCİN. eğer ben de senin gibi 9 yasında asık olsaydım icimde tutamaz hemen söylerdim ve cok mutlu olabilirdik....

iv. AŞIK OLDUGUNU BANA SOYLEMEDIGIN İCİN. niye soylemedin geri zekalı. dövecek miydim sanki seni. bir ara günlüğünde babamın yumruklarından korktuğunu söylemişsin. babam taekwondo ogretmeni sadece. KIMSEYI YUMRUKLAMIYOR. ama kucuk jungkook korkmuş işte napalım. yoksa küçükken evimize bu yüzden mı az gelirdin? babamdan korktugun için? -beni bölme simdi öylesine sorulmuş bir soruydu bu- 

v. BENİ UNUTMAYA ÇALIŞTIĞIN VE BAŞARILI OLDUĞUN İÇİN. yuh jungkook günlüğünün sonlarına gelirken nasıl ağladım haberin var mı. her geçen gün bana olan aşkın azalıyordu ve ben çıldıracak gibiydim. yıllar önce olmuş bile olsa bana olan aşkının bitmesi kahretti beni çığlık ata ata okudum oraları.

GOZ YASLARIM OLUK OLUK DAMLIYOR KUCAGIMA GECMİSTE YASANMIS OLSA BİLE BANA OLAN AŞKININ BİTMESİ SU LANET DUNYANIN EN BUYUK KOTULUGU OLABİLİR.

jungkook: ağlama lütfen. 

taehyung: jungkook ben sana çok aşığım. 

çok çok daha iyi anladım bunu. sana çok aşığım ben. 

neler yaşamışsın... neler yaşatmışım sana bilmeden. ben geri zekaklıyım.

jungkook: böyle söyleme. sadece ben aşırı duygusal ve aşık bir çocuktum. her şeyi abartılı duygularla yaşıyordum. senin yapabileceğin bir şey yoktu. 

taehyung: vardı. en yakın arkadaşındım ben senin. bana olan duygularını gözlerinden anlamalıydım. 

jungkook: evet o fena olmazdı. sürekli anlaman için uzun uzun bakıyordum gözlerine. 

taehyung: geçmişimde şimdi ismini dahi hatırlamadığım onca insanlara yer vermemeliydim. senden başka kimseye ihtiyacım yoktu.

jungkook: haklısın.

taehyung: keşke o basketbolcu çocukla hiç takılmasaydım. 

keşke tangocu kızla hiç sevgili olmasaydın ve biz double date yapmasaydık

keşke o buluşmada basketbolcu çocuğu öpmeseydim

keşke başkalarıyla yaşadığın her yakınlaşmayı hemen koşup sana anlatmasaydım

seni üzmek bu hayatta yanlışlıkla da olsa yapmaktan en çok korktuğum şey ve günlüğünden de okuduğum kadarıyla o kadar üzmüşüm ki seni 

jungkook: taehyung ben sana o günlüğü bu yüzden vermedim

senden sakladığım hiçbir şey kalmaması için ve kendimi daha iyi ifade edebilmem için verdim onu sana. 

üstelik senin hiçbir şeyden haberin yoktu kendim çizip kendim oynadım sadece

taehyung: canım ben yine de üzülüyorum biliyorsun ki bu vücudu sadece ben kullanıyorum ama kalbimi ortak kullanıyoruz. sen benim her şeyimsin. tabii ki sen üzüldüğünde ben iki kat daha fazla üzüleceğim sen benim her şeyimsin her şeyimm..

love sucksㅣtaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin