POV Rob:
Zodra Milou een beetje uitgehuild is vraag ik haar of we zullen gaan. Ze knikt en krijgt een rilling van de kou. Ik zie nu pas dat ze een dun jasje aan heeft en voor de rest ook geen warme kleding. Ik til haar van mn schoot en sta op, doe mn jas uit en doe hem om haar schouders. Ze kijkt me aan met betraande ogen, ik knik even en dan doet ze mn jas aan. Hij is veel te groot voor haar maar dat maakt het juist schattig. Ze verstopt zich helemaal in mn jas en ik sla een arm om haar heen.
"Het is maar 2 minuutjes lopen vanaf hier" zeg ik tegen haar om haar gerust te stellen. Die 2 minuten zijn we aan het praten over allemaal dingen, alles behalve haar situatie, ik wil haar er niet aan herinneren maar juist afleiden. Het duurt niet lang voordat we er zijn. Ik steek de sleutel in het slot en doe de deur open. Milou stapt wat onwennig naar binnen. Ik pak haar hand om haar op gemak te stellen. Ze kijkt me aan en ik zie een lieve glimlach op haar gezicht. Meteen komt Matthy naar ons toe en geeft me een boks en kijkt me aan.
"De boys en ik hebben voor n douche gezorgd-"POV Milou:
Ik voel de angst naar boven komen, ten eerste moet ik met al mn sneeën onder de douche staan en ten tweede moet ik gaan douchen in een huis met een aantal jongens van een paar jaar ouder. Rob ziet mn ogen groter worden en kijkt me aan
"Wat is er schat, je kunt me alles vertellen he"
Ik kijk hem aan en dan kijk ik naar Matthy, hij snapt de hint en loopt weg.
Rob trekt me mee naar de bank en gaat zitten, meteen trekt hij mij op zijn schoot en geeft me een knuffel. Ik kijk hem aan en zie zijn vragende blik. Ik twijfel of ik het moet zeggen of niet maar besluit het te doen.
"Ik werd bang toen ik het woord douche hoorde..."
"Ja ik zag het, wil je vertellen waarom of niet, hoeft echt niet als je het niet wil"
"Uhmm... ik ben gewoon bang dat het pijn gaat doen aan mn sneeën... en douchen in een huis met jongens van een paar jaar ouder is gewoon eng.."
"Sneeën? En je moet je niet druk maken over dat er iemand binnen komt, echt niet. Wij geven je met zn allen genoeg tijd tot je klaar bent, daar hoef je echt niet bang voor te zijn. Al wil je 2 uur lang douchen, laten wij je 2 uur lang rustig douchen"
Ik voel een glimlach op mn gezicht komen en zie dat Rob daardoor ook een glimlach krijgt. Dan tilt Rob me van zijn schoot af en staat op.
"Kom, dan gaan we naar de badkamer"
"We?" Vraag ik met een trilling in mn stem
"Ja je moet toch weten waar de badkamer is gekkie, ik ga echt niet met je mee hoor, don't worry"
Ik voel meteen een druk van mn schouders vallen.
"Nou dit is onze prachtige, geweldige, grote badkamer waar jij je nu gaat douchen totdat je je weer een beetje oke voelt"
Ik kijk hem aan met een glimlach.
"Matthy heeft ook kleding voor je klaar gelegd, geen idee wat je aan wil maar er is keus genoeg"
Ik kijk en zie dat er 4 verschillende truien liggen, 3 broeken en ook nog 2 paren sokken, genoeg keus dus. Ik kijk terug naar Rob en geef hem een knuffel.
"Dankjewel, echt waar, dankjewel"
"Geen probleem schat, dit is het minste wat ik voor je kon doen"
Hij glimlacht naar me en loopt dan de badkamer uit, ik doe de deur dicht en draai hem op slot. Ik zet de douche aan en laat hem warm worden, zodra hij warm is stap ik eronder en voel ik meteen mn spieren ontspannen. Ik sta net zo lang onder de warme straal totdat ik me weer een beetje oke voel, precies zoals Rob had gezegd. Als ik me heb afgedroogd pak ik het ondergoed wat was klaar gelegd voor me, daarna pak ik een oversized trui en een voetbalbroekje. Ik pak de warme sokken en doe ze ook aan, het ziet er niet uit maar dat boeit me niet. Ik loop weer naar beneden en zie Rob, Matthy en nog 2 anderen op de bank zitten. Rob en Matthy horen me aankomen en kijken om. Meteen zie ik de glinsterende ogen van Rob, en zijn glimlach valt ook op. Ik loop verder en ga tussen Rob En Matthy op de bank zitten. Ik trek mijn benen op en leun tegen Rob aan.
"Wat zijn jullie ineens stil, je mag gerust door praten nu ik erbij zit hoor"
Ik hoor ze lachen.
"Of waren jullie over mij aan het roddelen?" Ik kijk ze allemaal aan en zie een mysterieuze blik op hun gezicht, die blik verraad genoeg.
"Ja dus, vertel"
Weer beginnen ze te lachen.
Ineens voel ik dat Rob zijn arm om me heen slaat, eerst krimp ik ineen maar dan realiseer ik me dat hij me niks aan doet, hij is niet zoals mijn ouders. Hij merkt het maar zegt er niks van. Ik voel dat hij over mn bovenarm wrijft. Ik voel dat ik langzaam in slaap val.
"Wil je trouwens misschien wat eten?" Hoor ik ineens, ik open mn ogen langzaam en kijk in het gezicht van een lange blonde jongen, Milo.
"Uhmm nee, hoeft niet, ik wil het liefst slapen nu"
"Ja boys, hoe gaan we dat doen met de bedden" vraagt Raoul.
"Ze mag wel in mijn bed, dan slaap ik wel op de bank" hoor ik Rob zijn stem zeggen.
"Isgoed" zeggen Matthy, Milo en Raoul
Ze staan op en lopen naar hun kamer, nu zijn ik en Rob de enige die hier nog zitten. Ik val weer bijna in slaap en voel ineens dat ik word opgetild door Rob.
"Wat doe je?"
"Ik breng je naar je bedje, schone slaapster"
Ik moet om hem lachen.
Dan loopt hij zijn kamer binnen en legt me in zijn bed.
"Weltrusten Milou" hij geeft me een kus op mijn voorhoofd.
"Uhmm Rob...' zeg ik met een trillende stem.
"Ja schat?"
"Ik uhmm, ik heb een kleine trauma aan alleen slapen, aangezien het op straat niet veilig was, en ik ben ook... *aangeraakt* door oudere mannen..." ik voel tranen in mijn ogen maar wil niet alweer huilen.POV Rob:
Een rilling gaat door me heen zodra ze het woordje 'aangeraakt' fluistert.
"Wil je dat ik bij je kom liggen?"
"Als jij dat wil, graag.."
"Tuurlijk schat, wacht heel even"
Hij loopt de kamer uit en komt terug in zijn boxer. Hij doet de lamp uit en tilt de deken op en komt naast me liggen. Hij blijft een beetje op afstand liggen maar ik kruip tegen hem aan, omdat ik bang ben...
JE LEEST
Couldn't Do It Without You
RomanceDit verhaal gaat over Milou en de bankzitters, lees de intro voor iets meer info. ⚠️TW⚠️ Scheldwoorden, depressie, selfharm, suïcidale gedachten en mishandeling