Als het feestje is afgelopen gaat iedereen weer naar huis behalve Emie en nog een ander meisje wie ik niet ken maar ze stond de hele tijd samen met Koen. Rob, Matthy, Koen en Milo beginnen alvast een beetje op te ruimen, Raoul is nergens te bekennen. Terwijl de jongens aan het opruimen zijn gaan wij met zn drieen naar een rustig plekje om te praten. We praten een beetje bij over deze avond. Als de jongens klaar zijn besluiten we naar bed te gaan, ik met Rob, Emie gaat met Matthy mee en het andere meisje, Lotte ben ik achter gekomen, gaat met Koen mee. Als Rob en ik in bed liggen kruip ik tegen hem aan en val ik al snel in slaap. De volgende ochtend, of eigenlijk middag word ik wakker en merk dat Rob al weg is. Ik sta op en doe een outfit aan die ik van Emie heb gekregen.
ik loop de woonkamer binnen en zie iedereen daar zitten
"het leeft nog" zegt Rob lachend. ik moet ook lachen om hem.
"u look hella cute girlll" hoor ik Emie en Lotte zeggen, Rob knikt instemmend.
ik ga naast Emie zitten en dan komt ineens de vraag van Milo "dus boys and girls, wanneer gaan jullie je relatie bekend maken?" hij kijkt ons allemaal aan. Emie staat op en trekt mij en Lotte mee.
"EN WAAROM HEB JIJ NIKS VERTELD OVER JE RELATIE MET KOEN?" vraagt ze meteen aan Lotte
"uhmm... oeps?"
Emie en ik zuchten en lopen dan terug naar de woonkamer.
"Emie en ik moeten eerst nog een leuke foto samen hebben" zegt Matthy. Ik kijk Rob aan en zeg "ja wij ook he Rob" "ja klopt" nu kijken we Koen en Lotte aan en ze knikken beide.
"nou dan gaan we vandaag foto's maken" zeg ik.
"OEH JA LEUK IDEE" Emie is meteen helemaal enthousiast.
Rob staat op en loopt naar zijn kamer om schoenen aan te doen, daarna komt hij terug lopen en heeft hij zijn jas al bijna aan.
"nou komen jullie?"
"jij hebt er zin in zeg" zeg ik. Dan ren ik naar Rob zijn kamer om schoenen aan te doen en pak een jas van Rob.
Als ik terug kom heeft iedereen hun schoenen en jas al aan. We gaan met zn allen naar het strand om foto's te maken. Als we er zijn gaan Matthy en Emie al meteen klaar staan. Ik maak een paar foto's van ze.
"omg dit is echt te cute"
daarna gaan ik en Rob staan en maakt Emie de foto's, daarna is het de beurt aan Koen en Lotte. Na de couple foto's maken Emie en ik nog een paar foto's samen, individueel en met Lotte.
(outfits, gezichten en haarkleur kloppen voor geen meter)
JE LEEST
Couldn't Do It Without You
RomanceDit verhaal gaat over Milou en de bankzitters, lees de intro voor iets meer info. ⚠️TW⚠️ Scheldwoorden, depressie, selfharm, suïcidale gedachten en mishandeling