sekizinci mektup

415 59 6
                                    

10.06.2020

Sevgili Taehyung,

Aynı eskisi gibi kötü bir zamandan geçiyorum. Dibe batıp çıkmaya alışkınım Taehyung, bunu en iyi sen bilirsin.

Hayatımda üç büyük üzüntü yaşadım. Üçü de aynı derecede benim için, unutamayacağım kayıplardan geçiyor. Birinde sen beni kurtarmıştın, diğer ikisinde ise beni bu bataktan çekip çıkaracak kimse yoktu yanımda. Yine de biliyor musun, çok canice ama artık alıştım gibi. Sevdiğim birini kaybetmek bana o kadar da zor gelmiyor, ilk baştaki gibi sarsmıyor beni.

Babamı kaybettim. Tam olarak iki hafta önce son girdiği ameliyatı vücudu kaldırmadı. Hazırlıklıydım ama bu acısını azaltmıyor. Birinin ölecek olmasına kendini hazırlamak ne kadar güç bir duygu bilmiyorsun, en kötüsünden.

Geçtiğimiz iki hafta, aklıma tüm o kötü düşüncelerin dolmasını sağladı. Ben erken büyümek zorunda kalan o çocuklardandım. Sanki tekrardan on dört yaşında annesinin cenazesinde ağlayan Jisoo gibi hissediyorum kendimi. O zaman annem olmadan ne yapacağım diye düşünmüştüm. Şimdi de kimsem olmadan ne yapacağım diye düşünüyordum.

Babam senden nefret ederdi Taehyung, bunu sen de biliyordun gerçi. Küçük kızını ondan çaldığını düşünüyordu. Beni eve bırakırken ya da beni almaya geldiğinde sana binlerce soru sorup gerilmeni sağlardı. Seni gergin etmeyi seviyordu ama aynı zamanda etrafımda olduğun için mutluydu da. Babam sert biriydi ama kızının etrafında senin gibi birinin olması onu mutlu ediyordu.

O zamanlar ne kadar mızmız olduğumu hatırlıyorum. Çok kötü dönemlerden geçiyordum. Her şeye ağlayıp duruyordum ama sen bir kere bile bundan şikayet etmedin. En ufak şeye bile ağladığımda omzuna yaslanmama izin verir saçlarımı okşardın. Her şeyin iyi olacağını söyleyip beni teselli ederdin. Olmadı ama Taehyung, hayatım her gün daha da boka batıyor gibi hissediyorum.

Eğer oğlum olmasa belki de buna katlanmazdım. Eğer oğlum olmasa çoktan bu sefil hayatıma son verir, sonsuz karanlıkta sevdiğim insanların yanına katılırdım. Yine de ben artık kimsesizim ve bunun ne kadar kötü bir şey olduğunu biliyorum. Oğlumun da aynı şeyi yaşamaması için katlanıyorum bazı şeylere. Onun güzel bir hayatı olsun, her seferinde mutlu olsun istiyorum. Benim aksime.

Bir sonraki mektup o güne gelecek sevgilim. On temmuz, beni terk ettiğin gün.

Seninle sonsuza dek mutlu olacağımızı sanmıştım Taehyung, neden beni yanılttın sevgilim?

Sevgiler, Jisoo.

love, jisoo || vsoo. ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin