yedinci mektup

396 56 16
                                    

10.05.2020

İlk kez seninle öpüşmüştüm biliyor musun? O gece, seni büyükannemi öper gibi öptüğümde. Tabii o bir öpüşme sayılırsa... Bugün bir film izliyordum ve aklıma o geldi. Kadının teki ilk öpüştüğü adamla yıllar sonra tekrardan buluşuyordu. Keşke bizde aynısını yaşasak Taehyung ama biliyorum ki bu imkansız. Hayal kuruyorum işte, gerçekleşmesi imkansız hayaller.

Günlerden pazardı. İki aydır çıkıyorduk ve ben adeta bulutlar üstünde uçuyordum. Bir aptal gibi sırıtıyordum, sürekli sırıtıyordum çünkü seni seviyordum. Senin yanında olmayı seviyordum, beni sevmeni seviyordum ama en çok seni seviyordum işte.

Her neyse, aklıma saatlerce ödevlerimi yapmama yardım ettiğin gün geldi. Seni babam evde olduğu ve birinci katta oturduğumuzdan dolayı odamın penceresinden içeri almıştım hani. O kadar sorumsuz bir öğrenciydim ki hiçbir projemi son güne kadar yapmamıştım ve yine de seninle telefonla konuşarak zamanımı harcıyordum. Sen de bana kızmıştın ve yardıma gelebileceğini söylemiştin. Geldin de, gelmezsin sanıyordum ama benimle cidden lanet ödevleri yapmaya geldin Taehyung.

O zamanlar hayatta ne kadar kolay şeyler mutlu ediyormuş beni düşününce. Sadece yanımda olman bile beni dünyanın en mutlu insanı yapmaya yetiyorken şu an yanımda olmamana bağdaştırmam normal tüm mutsuzluğumu. Seni seviyordum, hem de her şeyden çok. Sen de beni severdin Taehyung.

Bunu sana olan aşkım gözümü kör ettiğinden öyle hissetmek istediğim için kafamda kurmamıştım. Gözümün içine bakardın. Güldüğümde kırışan burnumun üstünü öper, eğer bir şarkının sözlerini yanlış söylersem ne kadar tatlı olduğumu düşündüğünü dile getirirdin.

O gün sana 'Sence insanlar gerçekten ilk görüşte aşık olabilir mi?' diye sormuştum merakla. Ödevim bittikten sonra aptal bir film izlemiş, tek kişilik yatağıma uzanırken film hakkında konuşmaya başlamıştık.

'Bence hayır,' demiştin parmaklarını parmaklarım arasından geçirirken 'Zamanla oluşan sevgi daha önemli bence. Mesela sen Kim Jisoo, sana duyduğum bu sevgi her gün yavaş yavaş içime işledi.'.

Beni seviyordun Taehyung, benim seni sevdiğim gibi gerçekten, saf duygularla beni seviyordun.

Neden terkettin beni sevgilim?

love, jisoo || vsoo. ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin