~2~

103 1 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila asi tak nějak v 9, Mia ještě spala.

Dneska je den D, svatba mého otce a mojí macechy.

S povzdechnutím jsem vstala z postele a vydala se do koupelny, zalezla jsem si do sprchy.

Po sprše jsem si vyčistila zuby a umyla si obličej, šla jsem do šatny, kde jsem si vzala tohle:

Po sprše jsem si vyčistila zuby a umyla si obličej, šla jsem do šatny, kde jsem si vzala tohle:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Z vlasů jsem si udělala messy ban a šla za Miou do pokoje.

Mia už byla vzhůru a oblíkala se do oblečení, co jsem jí dala.

S Miou jsme spolu vyšli z pokoje a šli po schodech do kuchyně, vešli jsme do kuchyně kde seděl Alex, Teo, Patrick a Lucas.

Mia se na mě podívala výrazem "jakože co tady dělaj" jen jsem se na ní usmála a šla dál.

"Dobrý ráno všem" zakřičela jsem na ně a oni se na mě podívali. Chtěli něco říct ale někdo je přerušil.

"Neřvi tak" zapištěl na mě ten její hlas, ať chcípne mrcha jedna.

"Proč bych nemohla, nejsi moje matka" zamračila jsem se na ní, mezitím co zamnou přišla.

"Dneska ale už budu" ušklíbla se a ve mě se už vařila krev, ostatní to spozorovali.

"Myslím si že děvka má od "matky" docela daleko" usmála jsem se na ní a ona mi chtěla jednu vrazit, než její ruka údeřila do mé tváře jsem ji chytla.

Ona se na mě s pootevřenou pusou podívala, zmáčkla jsem jí víc ruku že tam asi bude mít modřinu. Naklonila jsem se k jejímu uchu a zašeptala jí.

"O tohle se už nikdy nepokoušej, nebo víš jak to dopadne" odtáhla jsem se od ní a usmála se, pustila jsem jí ruku a ona se na mě s děšeným výrazem podívala.

"Měla by jsi se jít léčit" vyprskla na mě.

"Jedinej kdo by se tu měl léčit jsi ty, nejsem blbá abych nevěděla že tátu chceš jenom kvůli penězům" zakřičela jsem na ní, někdo zamnou stál, ale nevím kdo.

"Jak tohle můžeš říct" řekla a podívala se mi hluboko do očí.

"Má aspoň teď někoho kdo je mladší a krásnější" usmála se na mě, jak tohle může říct, ucítila jsem jak se mi po tvářích kutálí slzy.

Chtěla jsem jí jednu vrazit ale zastavili mě něčí ruce, Patrick..... tu vůni bych poznala všude.

"Nech mě, ona si zaslouží jednu dostat" snažila jsem se vykroutit z jeho sevření ale nešlo to.

Otočil si mě k sobě, utřel mi slzy a já se mu vrhla do náruči. Všichni tady věděli co pro mě moje maminka znamenala.

Byla to ta nejkrásnější žena pod sluncem, to ona mi se vším pomáhala a učila mě jak bojovat.

"Shhh to bude dobrý" utěšoval mě.

"Tohle jsi opravdu přehnala" řekl Alex a zamračil se na ní. Lilian se sebrala a odešla.

Odtáhla jsem se od Patricka a utřela si slzy, asi si říkáte jak můžu bejt v gangu když jsem ufňukaná holka. Já normálně nebrečím, ale když je řeč o mamce......

"Ségra v pohodě?" přišel ke mě Alex a já kývla, obešla jsem ho a mířila si to k ledničce.

"Tak co je dneska v plánu?"otočila jsem se na ně a napila se mléka.

"No dneska je ta svatba" řekl znechuceně Alex, usmála jsem se na něho a dala mléko zpátky do ledničky.

Sedla jsem si na barovou židličku vedle Mii, a vzala si jablko.

"Hele mám otázku..." pronesla Mia potichu, tak aby jí nikdo neslyšel.

"Hm?" podívala jsem se na ní.

"Ty kluci tady jako bydlí nebo co" zašeptala a já se zakuckala.

"Hej hej Claudie, v poho?" kouknul se na mě Lucas, ukázala jsem mu zdvižený palec nahoru a usmála se.

"No.....jsou tu na návštěvě" usmála jsem se na ni, na náznak že chápe kývla.

"CLAUDIE BRANDO!!!!!" zakřičel na mě můj otec a bylo mu jedno že tu je Mia, všichni se na mě podívali.

"Můžeš mi doprdele vysvětlit co jsi to udělala Lilian?" křičel na mě otec, vstala jsem z barovky a šla za ním. Vím co se teď stane.....

"Neměla nic říkat o mojí m-.......au"sykla jsem bolestí, ublíženě jsem se na něho podívala.

Chytl ně totiž za ruku a pořádně mi jí zmáčknul, že se jeho prsty zaryli do mého zápěstí.

"Už to nikdy nedělej, nebo víš co se stane" jen jsem kývla a on odešel, sklopila jsem hlavu k zemi.

Podívala jsem se na zápěstí, byla tam modřina jako prase. Strašně to hlavně bolí.

Přišel zamnou Alex a chytl mojí ruku aby se na ní podíval, smutně se na mě podíval a já se usmála. Je tu Mia.

"No takže Mio.....já tě odvezu domů ok?" koukla jsem se na ní a ona kývla.

Vzala jsem klíče od auta a společně s Miou jsme šli do garáže. Tam jsme nasedli do auta a je-li k ní domů.
————————————————————————

Po cestě k nám domů jsem musela jet natankovat, zastavila jsem na benzínce a natankovala si. Zaplatila jsem to.

Když jsem vycházela ven tak mě někdo chytl za moje bolavé zápěstí a stáhl mě za benzínu.

Sykla jsem bolestí a snažila se vymanit z jeho sevření,kopla jsem ho do koulí a dala mu pěstí do obličeje.

On mi to samozřejmě opětoval.

Kolenem mě kopnul do břicha a dal mi pořádnou ranu do obličeje. Spadla jsem na zem a on do mě začal kopat.

Vstala jsem ze země a začala se s ním prát, chytla jsem ho pod krkem a opřela ho o zeď.

Kolenem jsem mu kopala do břicha, zaryla jsem mu moje nehty do krku až sykl bolestí.

Pustila jsem ho a on spadl na zem, chtěl mě chytit za nohu ale já mu nohou šlápla na ruku.

"Ty čubko jedna" zařval a já se na něho usmála.

"Však já si tě najdu" zařval ještě zamnou ale já ho už neposlouchala, nastoupila jsem do auta a jela směr domov.

Zaparkovala jsem a podívala se na sebe do zrcátka, skvěle. Rozkousnutý ret, modřina na pravé tváři a krev po celém obličeji.

Vystoupila jsem z auta a šla domů, doufala jsem že nikoho nepotkám. No ale opak byl pravdou.

"Claudie? Proboha co se ti stalo?" přiběhla za mnou naše jedna ze služebných.

"Ale nic" snažila jsem se usmát ale nešlo to, najednou mě začalo strašně bolet břicho. Povytáhla jsem si tričko a měla jsem tam milion modřin.

Chtělo se mi zvracet, spadla jsem na zem že to museli slyšet snad všichni. Opřela jsem se o zeď a zhluboka dýchala.

"Musím zavolat vašeho otce" než jsem stačila něco říct už tu byl otec, Alex, Teo, Lucas a Patrick.

"Co to.." zeptal se otec když mě viděl. Rychle ke mě přiběhl a klekl si ke mě.

"Jakej kretén ti to udělal?" zakřičel. Moc dobře jsem věděla kdo to byl.....

"Mike" vydechla jsem a upadla do spánku.

Ahojky💅máme tu další kapitolu❤️doufám ze se líbí🐝omlouvám se za chyby🥴

~Mafia siblings~Kde žijí příběhy. Začni objevovat