~4~

81 1 0
                                    

A je to tu, pondělí. Jak já do té školy nechci, jo jinak jsem zjistila že ta svatba se odložila na tuhle sobotu. Hezký co? Ani ne.

S námahou jsem vylezla z postele a šla si do koupelny, tam jsem si vlezla do sprchy. Umyla jsem si vlasy a tělo, vylezla jsem a obmotala si kolem těla ručník. Vlasy jsem si dala do turbanu, odešla jsem z koupelny a šla si vzít oblečení z šatníku. Vyndala jsem si tanga, ponožky a krajkovanou podprsenku, ručník jsem hodila na sedačku co tam mám a oblékla jsem si spodní prádlo. Potom jsem si asi 5 minut vybírala můj outfit, ale nakonec jsem si vzala tohle:

 Potom jsem si asi 5 minut vybírala můj outfit, ale nakonec jsem si vzala tohle:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je to takový jednoduchý, nikdy jsem do školy nechodila moc výrazně...i když bych opravdu chtěla. Vylezla jsem z šatny a šla do koupelny se nalíčit a upravit si vlasy. Vlasy jsem si rozčesala a vyfénovala. Z vlasů jsem si udělala na hlavě drdol, pár konečků vlasů mi vypadlo z drdolu.  Dala jsem si korektor, řasenku a rty přejela leskem na rty. Navonila jsem se voňavkou. Vyšla jsem z koupelny, vzala jsem si mobil z nabíječky a batoh kterej jsem měla položenej na židli u stolu. Otevřela jsem dveře, přešla jsem ke schodům, chtěla jsem je sejít ale něčí ruka mě zastavila. Rychle jsem se otočila, stál tam Patrick.

"Bože můj, víš jak jsem se lekla" vykřikla jsem, on si přiložil prst na rty, z jeho rtů vypadlo tiché "shhhhh" kývla jsem a otočila se zpátky na schody. Slyšela jsem tam hlasy, společně s Patrickem jsem se vydala dolů. Už jsem byla dole a mířila jsem si to za otcem do obýváku, seděl s nějakým pánem a nejspíš jeho synem u krbu. Otec se otočil a jeho zrak padl na mě, usmál se.

"Aaa tady máme mojí princeznu, pánové tohle je moje dcera Claudie" přešel ke mě a dal mi ruku kolem ramen, usmála jsem se. Přešel ke mě ten záhadný kluk a políbil mi ruku.

"Rád tě poznávám hodně jsem o tobě slyšel" usmál se.

"Já jsem třeba o tobě neslyšela nic" usmála jsem se a otec vedle mě zakašlal.

"Každopádně Claudie tohle je Shawn, dneska přijde tady s jeho otcem a matkou na večeři" kývla jsem, rozloučila jsem se s nimi a mířila si to do garáže.

"Řídím křikla jsem, a ne neberu" šibalsky jsem se usmála.

"Ne Claudie to mi neuděláš" začal se smát Patrick a nasedl si do auta, chtěl si sednout dopředu ale to jsem mu zakázala. No co bude tam sedět Mia.
**************
"Mia moja, to jak dlouho jsme se neviděli" usmála jsem se na ní, a ona se plácla do čela.

"Viděli jsme se v sobotu"  zasmála se a sedla si dopředu, pozdravila ještě Patricka.
******************
Zaparkovala jsem před školou a společně s Miou a Patrickem jsem vystoupila z auta. Všichni se na nás dívali, podle mě to má dost dělat s tím že nevěděli že mám bratra a tak sexy vypadajícího otce. Společně s Miou jsem se vydala do školy, Patrick šel za klukama. Šla jsem si vzít ze skříňky učebnici chemie, nejlepší je že máme chemii s čtvraťákama kde je můj bratr....zase. Sedla jsem si s Miou úplně do zadní lavice. Máme v učebně chemie lavice po 5 super co?nemyslím si. Do třídy přišla učitelka .

"Tak děcka, zachvilku přijdou čtvrťáci tak si sedněte tak jak jste seděli naposled." jen co to dořekla už do třídy přišli čtvrťáci. Bratr a ostatní už mířili k nám.

"Sestřička moje dlouho už jsem tě neviděl" usmál se na mě Alex a dal mi pusu na tvář, sedl si vedle mě.

"Viděli jsme se včera" podívala jsem se na něj a uchechtla se, chtěla jsem ještě něco říct ale ozval se výstřel, všichni začali pištět. Sakra co se děje. Podívala jsem se na Patricka a Alexe, ty se dívali na mě. Kývla jsem. Podívala jsem se na Thomase a Miu, byly vyděšením bez sebe.

"Co-co to je?" vykoktala ze sebe Mia, chytla jsem jí za ruku a podívala se na ni. Musíme je odsud dostat pryč. Chtěla jsem něco říct ale přerušil mě něčí hlas. Koukla jsem se ke dveřím, stál tam on...Mike.

"Claudie ty děvko kde jsi?" vztekle zakřičel, všichni včetně lidí u našeho stolu se na mě podívali. Jeho oči se střetli s těmi mými.

"Dneska umřeš, za to co jsi mi udělala minule" procedil skrz zuby, musím něco udělat. Zvedla jsem se ze židle, chtěla jsem jít ale Alex mě zastavil. Všude bylo ticho, všichni nás pozorovali a taky slyšeli.

"Co jdeš sakra udělat?" zeptal se mě bratr, podívala jsem se mu do očí a usmála se.

"No tak víš jdu za ním, chce mě přece zabít no ne? Jenom kvůli tomu že jsem ho minule zmlátila" mykla jsem rameny a šla za Mikem. Všichni se na mě vyděšeně koukali, no co.

"Myslíš si že vyhraješ? Budeš tady spíš ležet v krvi na zemi" zasmál se, musela jsem se uchechtnout.

"Uvidíme kdo z nás dvou tady bude na zemi ležet v krvi" usmála jsem se na něho, teď to bylo jenom mezi námi dvěma.

Neváhala jsem a rozběhla se proti němu, chtěl mi jednu vrazit ale já uhla. Dala jsme mu nožku a on spadl na zem, chtěla jsem ho kopnout do hlavy ale chytl mě za nohu a stáhl mě na zem. Vytáhl nůž a píchl mi ho do stehna, bylo to tak rychlí že jsem to ani nečekala, vyjekla jsem bolestí a skácela se k zemi. Nesmím se vzdát já ho porazím, jednou pro vždy. Vytáhla jsem si nůž ze stehna a hodila mu nůž do břicha, zaječel tak nahlas že to museli slyšet snad i u nás doma. Zvedla jsem se, dala jsem mu pěstí. Vyšvihla jsem mojí pravou nohu a kopla ho do hlavy, upustil pistol. Rychle jsem mu pistol sebrala a zamířila na něho.

"Tvůj otec tě vychoval k ničemu, už tě nepotřebuje. Jsi holka, holka která neumí nic. Tvůj otec si bere jinou ženskou, na tvojí mámu úplně zapomněl. Uvědom si že už nikoho nemáš, tvůj otec tě brzo opustí" škodolibě se na mě usmál, klepali se mi ruce.

"Ne ne to by mi neudělal" po tváři mi tekla slza,upustila jsme pistol na zem a spadla na kolena. Stehno mi strašně krvácelo ale skoro nic to nebylo. Nevěř mu, hlavně mu nevěř. Tvůj otec tě miluje, pomyslela jsem si. Zvedni se dělej, všichni na tebe koukaj.

"Nemyslím si, můj otec mě miluje a nikdy by mě neopustil" vstala jsem ze země a vzala opět pistol do ruky. Kurva to stehno tak bolí. Chtěla jsem ještě něco říct ale už tu byli policajti. Odhodila jsem k nim zbraň a spadla na zem, bylo mi ze všeho špatně. Co když je to pravda?

"Neboj se, jednou tě zabiju, zabiju" zakřičel na mě, už jsem jenom viděla jak ho policajti odvádí pryč. Kretén jeden. Začali se mi zavírat oči, přišla jsem si teď nějak strašně ospalá.

"Claudie ne, nezavírej oči... Claudie sakra" klečel u mě nejspíš Patrick. Chtěla jsem mu něco říct ale ani na jedno slovo jsem se nezmohla, propadla jsem spánku.

Ahojky💕mám tady pro vás další kapitolu🥰omlouvám se za chyby👽mám vás moc ráda a přeji pěkný zbytek dne💅💕

~Mafia siblings~Kde žijí příběhy. Začni objevovat