~3~

90 1 0
                                    

Pomalu jsem otevřela oči, otočila jsem hlavou na pravou stranu. Viděla jsem tam černé dveře, najednou se ty dveře otevřeli. Stál tam náš osobní ošetřovatel, skvělí takže jsem v naší ošetřovně.

Usmál se a přešel ke mě, je třeba říci že se jmenuje Eduard a je to gay. Fakt dobře se s ním ale povídá, vždycky po akcích když jsem byla hodně zraněná mě dokázal jako jediný rozveselit.

"Jsem rád že už jsi vzhůru" usmál se a začal mi sundávat hadičky co jsem měla zapíchnuté v sobě.

"Co se vlastně stalo?" s vážným výrazem jsem se na něho podívala a sedla si na postel.

"Když jsi přijela domů tak jsi přišla celá pomlácená, potom jsi omdlela a tvůj otec tě donesl sem" mykl rameny a otočil se na odchod, jenom jsem kývla a vydala se za ním.

Měla jsem namířeno do svého pokoje, po cestě jsem však do někoho vrazila.

"Ach Claudie, jsem rád že jsi v poho" obejmul mě Alex. Usmála jsem se a objetí mu opětovala.

Odtáhl se s úsměvem ode mě a koukl mi do očí.

"Je porada tak přijď " usmál se a odešel, okkk takže bude další akce. Sice mě trochu bolí ještě břicho ale tak nic to není.

Došla jsem do pokoje a hned si zalezla do sprchy, kde jsem si umyla vlasy a tělo.

Po sprše jsem šla do šatníku, kde jsem si vzala tohle:

Vlasy jsem si vyfénovala a nechala si je rozpuštěný, dala jsem si nabít mobil a šla na poradu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy jsem si vyfénovala a nechala si je rozpuštěný, dala jsem si nabít mobil a šla na poradu.

Otevřela jsem a všechny pohledy spadli na mě, no abych vám to nějak vyjasnila tak nás tu sedí tak 30. Z toho já jsem jediná holka, super co.

Usmála jsem se na všechny a šla si sednout na moje místo, tedy vedle Patricka.

Usmál se na mě a já otočila hlavu na tátu, který seděl v čele.

"No takže, jelikož už jsme tu všichni tak mám pro vás novou akci" probodl všechny pohledem.

"Nejvíce budu potřebovat Claudii" odmlčel se a podíval se na mě, kývla jsem a on zase začal mluvit " Patricka a Lucase" koukl se na ně a oni kývli.

"Akce proběhne v klubu Dark Night" začal nám vyprávět jeho plán.

"Potřebuju aby jste zabili jednoho chlapa co nás okradl, vzal nám zbraně a drogy" koukl se na nás tři.

"Ten chlap se jmenuje Mark Paulo" procedil skrz zuby.

"Claudie ty za ním v klubu přijdeš a začneš s ním flirtovat, pak s ním půjdeš nahoru do pokoje. Kde ho následně i zabiješ, mezitím co dole Lucas Patrick se postarají o ostatní"kývla jsem, to bude to ještě zábava.

"Přesně ve čtvrt na 9 buďte u cíle, můžete jít" řekl můj otec a já se vydala do pokoje.

Vysprchovala jsem se a rovnou si to mířila do šatny, ach jak já mojí šatnu miluju.

~Mafia siblings~Kde žijí příběhy. Začni objevovat