Probudila mě strašná štiplavá bolest na stehně, sáhla jsem na stolek u mé postele jestli tam nemám mobil. Vzala jsem si ho a koukla se kolik je, je 18:15 sakra... v 19h. mají přijít na večeři. Rychle jsem vylezla z postele, no zas tak rychle ne, stehno mě bolí jak prase. Běžela jsem do koupelny se osprchovat, zeslíkla jsem se. Podívala jsem se na to stehno, je zašitý takže to je v pohodě. Vlezla jsem si do sprchy, umyla jsem se . Obmotala jsem si kolem sebe ručník a běžela do šatny, vzala jsem si na sebe tanga a černou krajkovanou podprsenku. Vybrala jsem si tyhle šaty:
K tomu jsem si vzala stejně barevné podpatky, zase jsem letěla zpátky do koupelny se nalíčit. Zvolila jsem korektor, řasenku a rty si přejela červenou výraznou rtěnkou. Nakulmovala jsem si vlasy a nechala je rozpuštěné. Před odchodem jsem se ještě na sebe podívala do zrcadla, poupravila jsem si šaty a skontrovala čas. Bylo přesně 19h. usmála jsem se a otevřela dveře od pokoje. Sešla jsem schody a mířila si to do jídelny. Vešla jsem, všechny pohledy spadli na moji osobu. Usmála jsem se a šla si sednout vedle Alexe.
"Tak tady jsi, už jsem se bál že nepřijdeš" pronesl u stolu otec. Podívala jsem se na něho.
"Jak vidíš jsem tady" usmála jsem se na otce a svůj pohled odtrhla od něho.
**************
Večeře proběhla v klidu, otec si povídal s otcem Shawna s Lilian si povídala s jeho matkou. Po večeři jsme se však všichni přesunuli do našeho baru. Tady většinou otec řeší věci ohledně drog, zbraní a peněz, dneska to nebude vyjímka. Sedla jsem si k jednomu ze stolů, které tu byly. Vzala jsem si mobil a projížděla instagram."Doufám že ti nebude vadit když si sem sednu" zeptal se někdo.
"Hm?"odtrhla jsem hlavu od telefonu a podívala se na danou osobu.
"Ne klidně si sem sedni" usmála jsem se na něho, jak jsem řekla tak taky udělal. Svůj pohled jsem však opět přesměrovala na telefon.
"Vážně budeš na mobilu, místo toho aby jsi si semnou povídala?" uchechtl se Shawn, který seděl vedle mě.
"A víš že i jo?" usmála jsem se na něho, pohledem jsem skenovala každý detail jeho obličeje.
"Slyšel jsem že teď budeme spolu trénovat, prostě trávit spolu čas" promluvil po chvilce ticha Shawn.
"Doufám že jsi připravený na to že trávit čas s mojí osobností není dost dobrý nápad" uchechtla jsem se, na což se on zasmál.
"Všechno se dá vydržet"odmlčel se "no jinak nechtěla by jsi někam třeba zítra po škole zajít?"usmál se na mě.
"Ráda" uculila jsem se na něho, Shawn do školy nechodí. Má domácí výuku.
"Tak já na tebe budu zítra před školou čekat" mrkl na mě a odešel. Ego up.
************
Po další hodině co jsem tam s nimi byla, jsem se rozhodla že už půjdu do pokoje. Se všemi jsem se rozloučila a odešla jsem do pokoje. Tam jsem si ze sebe sundala šaty, odlíčila se a vlezla si do postele. Na nic jsem nečekala a propadla do říše snů.Ahojky💅máme tu další kapitolu💕omlouvám se za chyby🥴Jo jinak v médiích máte jak vypadá Shawn😻
Shawn Eliano- 18 let
ČTEŠ
~Mafia siblings~
Acción17 létá Claudie je dcera nejlepšího Mafiána který kdy v Los Angeles byl. Žije společně s jejími 2 bratry a její brzo nevlastní matkou. Její mamka umřela při autonehodě, když jela s jejím otcem na letiště. Otec to však přežil. Claudie chodí na středn...