Úterý, ach jo už chci pátek, no jakože spíš ne protože bude svatba ale chápeme se ne? Vylezla jsem z postele a šla do koupelny, vysprchovala jsem se a šla do šatníku. Jako spodní prádlo jsem si vzala krajkované kalhotky s krajkovanou černou podprsenkou. Potom jsem si ještě vybírala asi 10 minut můj outfit. Ne já si prostě nemůžu oblečení chystat den předem, jsem až moc líná. Nakonec jsem si vybrala tohle:
Dneska má být prý venku docela zima, takže jsem si vybrala myslím dobře. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a už si šla jenom udělat něco s mým obličejem. Vzala jsem si ze židle baťoh společně s mobilem, před odchodem jsem se ještě koukla do zrcadla. Pousmála jsem se a vyšla z pokoje, na chodbě jsem se malém srazila s Teem.
"Kam tak pospícháš?" podíval se na mě s jedním nadzvednutým obočím.
"Že by do školy?" usmála jsem se, on se taky usmál. Společně s ním jsem se vydala po schodech dolů.
Nikdo v kuchyni nebyl, tak jsem si vzala jablko a mířila si to do garáže, chtěla jsem nastoupit do auta ale vyrušil mě hlas Alexe.
"Hodím tě" usmál se, kývla jsem. Tak super protože by mě pak musel Shawn hodit zpátky ke škole. Což by se mi určitě moc nechtělo.
Nastoupila jsem k bráchovi do auta, na nic nečekal a vyjel. Po cestě jsme si hodně povídali a i zpívali. Mám ho moc ráda, neříkám že Tea ne ale on není moc ten typ co by se semnou chtěl bavit. Ale bavíme se, to je hlavní.
**********
Alex zaparkoval na parkovišti před školou, společně s ním jsem vystoupila. Opět všechny pohledy padli na nás, to nemají jako nic lepšího na práci než na nás čumět? Asi ne co. V dálce jsem uviděla Miu, rozběhla jsem se k ní a přímo na ní skočila. Přitom mě píchlo ve stehni, jentak se to nezahojí. Sykla jsem bolestí a rychle z Mii slezla."V pohodě?" podívala se na mě ustaraně, kývla jsem a na to se usmála.
Chytla jsem jí okolo ramen a společně s ní se vydala do školy. Jako první hodinu jsme měli češtinu, ta mi docela jde né že ne. Vzala jsem si věci ze skříňky a mířila si to k Mie, Jo každá prostě musíme mít skříňky úplně na jiné straně. Mia už zavírala skříňku, proto jsem se s ní vydala do třídy. Tam jsme si sedli úplně do poslední lavice, jako vždycky. Hlavu jsem položila na lavici a sledovala Miu jak si bere mobil.
"Tak mě napadlo"odmlčela se "co někam po škole zajít?" usmála se na mě. Zvedla jsem hlavu z lavice a podložila si jí rukou.
"Promiň nemůžu, už něco mám" pousmála jsem se a ona se na mě překvapivě podívala. Je pro ní nezvyk že někam s někým jdu.
"Že by nějaký klučina co...hmm?" nadzvedla obočí a u toho se usmívala jak někdo kdo viděl jednorožce. Jak já tu holku miluju.
"Noo, jestli se to tak dá říct" uchechtla jsem se a ona se úplně rozzářila. Chtěla ještě něco říct ale to už do třídy přišla ta stará rašple. Hlavu jsem znovu položila na lavici a zavřela oči.
***********
Po škole jsem si dala věci do skříňky a nějaký učebnice si vzala sebou domů. Společně s Miou jsem se vydala na parkoviště. No jo, Mia trvala na tom abych jí ho představila.Ahojjj🐝je tu další kapitolkaaa🧚🏻♀️nějak se rozjíždím😻omluvám se za chyby🐝píšu to narychlo🥴mám vás ráda💅
ČTEŠ
~Mafia siblings~
Action17 létá Claudie je dcera nejlepšího Mafiána který kdy v Los Angeles byl. Žije společně s jejími 2 bratry a její brzo nevlastní matkou. Její mamka umřela při autonehodě, když jela s jejím otcem na letiště. Otec to však přežil. Claudie chodí na středn...