~7~

73 0 0
                                    

S Miou jsem byla už před školou,vyhlížela jsem Shawna ale zatím jsem ho nikde neviděla. Co když ani nepřijede? Využil mě snad? Zbavila jsem se negativních myšlenek a sedla si společně s Miou na jednu z laviček, kterou máme před školou. Mia se na mě podívala.

"tak kdy přijede?" otočila jsem se na ní a pak zase na parkoviště, kde právě zaparkovalo černé lamborgini. Všichni lidi co stáli před školou se dívali na to auto. Vystoupila z něho svalnatá postava se slunečními brýlemi, hned jsem věděla okoho se jedná. Sundal si sluneční brýle a rozhlídl se po všech lidech co tu stáli. Jeho pohled pak spadl na mě. Usmála jsem se a zamávala mu, on mi úsměv opětoval a mířil si to ke mně. Ještě před tím než zamnou přišel jsem si všimla nasraného pohledu největší děvky na škole. Sama pro sebe jsem se usmála a s Miou jsme se postavili. Mia na mě s otevřenou pusou zírala, no co. Shawn ke mě došel a pořádně mě obejmul, zaskočila mě to ale objetí jsem mu opětovala. Odtáhli jsme se a já se usmála.

"Tak tady tě mám" zasmál se, chtěla jsem něco říct ale zrovna přišel můj pošahanej bratr Alex.

"Shawne co ty tu" postavil se vedle mě, z druhý strany se postavil Patrick. Bože můj.

"Přijel jsem Claudii vyzvednout" usmál se na mě, Patrick do mě drkl loktem. Otočila jsem se na něho, nadzvedla jsem jedno obočí.

"Na to jdete takhle rychle jo?" zašeptal mi do ucha se smíchem, musela jsem se taky zasmát.

"Odprejskni" zasmála jsem se a všechny pohledy spadli na moji osobu. Zase.

"Co?" mykla jsem rameny podívala se na Shawna.

"Hele lidi my už půjdeme jo? Všichni na nás čumí" uchechtla jsem se a vzala Shawna za ruku. Ještě jsem se rozloučila s ostatními a vydala se s Shawnem k jeho autu. Shawn nastartoval a vyjel z parkoviště.

"Tak kam pojedeme?" přerušila jsem trapné ticho které v autě vládlo. Shawn se usmál ale stále nespouštěl oči z cesty. Je tak sakra sexy. Co to plácám.

"Myslel jsem, že by jsem mohli jít do kina" zaculil se. Jenom jsem kývla a dál pozorovala cestu.

Dojeli jsme ke kinu kde Shawn zaparkoval. Spolu jsme vystoupily a mířili si to do kina.

"Tak na co půjdeme?" zeptal se mě Shawn, když jsme stali před tabulí kde se ukazují různé filmy, co dneska dávají.

"Hlavně ne na horor" zakňučela jsem a on se usmál.

"Tak běž zatím koupit jídlo a já něco vyberu" zašklebil se.

"Dobře" uchechtla jsem se a na patě se otočila, došla jsem k pokladně kde se prodávalo jídlo. Za pokladnou stál docela pohledný klučina, usmál se na mě.

"Tak co to bude?" nervózně se zeptal, usmála jsem se na něho a potom přesměrovala můj pohled na popcorn.

"Prosím jeden velkej šunko-sýrovej popcorn a dvě střední Coly." uculila jsem se na něho a on přikývl.

"Tak tady to je" podal mi to a já si to od něj s radostí převzala. Zaplatila jsem mu a chtěla odejít, jenže mě vyrušil jeho hlas.

"Dala by jsi mi na sebe prosím číslo?" poškrábal se na zátylku, chtěla jsem mu něco říct ale to by mě nesměl vyrušit hlas Shawna.

"Tak co jdeme" stoupl si přede mě a vzal popcorn společně s pitím co jsem držela v ruce. Přikývla jsem a podívala se na toho kluka.

"Jo jasně" poškrábal se na zátylku a šel obsluhovat další zákazníky. Zasmála jsem se tomu a se Shawnem šla do sálu číslo 3.

"A na co že to vlastně jdeme?"zeptala jsem se až když jsme seděli v sálu, kde bylo docela hodně lidí.

"Na horor" ušklíbl se na mě a já stuhla. Jako hele jsem sice dcera mafiána ale to neznamená že se ničeho nebojím. Nesnáším prostě horory.

"Děláš si ze mě prdel? Vždyť jsem ti řekla že horory nesnáším" zařvala jsem na něj až se na mě pár lidí otočilo. Omluvně jsem se na ně podívala a můj pohled opět přesměrovala na Shawna.

"Neboj, jsem tady s tebou" uculil se jak sluníčko na hnoji. Bože proč je tak sladkej. Uklidni se Claudie....

"No tak dobře, ale varuju tě řvu jak prase" uchechtla jsem se a otočila se na plátno když se všude zaslo. Shawn mě chytl za ruku, pro sebe jsem se usmála.
**********
"Už s tebou nikdy nikam nejdu" řekla jsem když jsme vyšli z kina. Ten horor byl příšernej, fuj.

"Ale uvidíme" mrkl na mě a nastoupil do auto, jeho pohyb jsem zopakovala. Připoutala jsem se a otočila na něho hlavu.

"Já to myslím vážně" zamračila jsem se a on dal ruce do obranného gesta. Musela jsem se usmát.

"Zítra tě vyzvednu zase, takže nemáš na výběr" uculil se a nastartoval auto.

"A kdo řekl že chci?" ušklíbla jsem se na něho a on se uchechtl.

"No já" podíval se na mě a jeho ruku mi dal na stehno. Shit.....Claudie!!

Otočila jsem hlavu k okénku a sledovala krajinu.
*******
Shawn zastavil před našim barákem a podíval se na mě. Odpoutala jsem se.

"Tak zítra" mrkl na mě když jsem zavírala jeho dveře od auta.

"Jojo" protočila jsem očima a došla ke dveřím, z tašky jsem si vytáhla klíče abych mohla odemknout dveře od domu. To se mi taky podařilo. Vyběhla jsem schody nahoru a mířila si to do pokoje. Tam jsem se vysprchovala, převlíkla se do pyžama a zalehla do postele. Netrvalo mi ani chvilku a už jsem spala.

Ahojky🧚🏻‍♀️mám tu pro vás další kapitolu😻 omlouvám se za chyby⚠️doufám že se líbí papap💕💅

~Mafia siblings~Kde žijí příběhy. Začni objevovat