No takže abych vám o sobě něco řekla, jmenuju se Claudia Brando, je mi 17 let. Mám nejlepší kamarádku Miu a nejlepšího kamaráda Thomase. Mám 2 bratry, Tea a Alexe. Mám je oba dva fakt moc ráda. Pak je tu můj otec a jeho nová přítelkyně, úplně tu ženskou nesnáším, nejradši bych jí zabila. No táta je šéf Mafie v Los Angels, máme tady nejlepší gang.Samozřejmě že já a i moji břatři chodíme na akce. Jinak chodím na střední školu v LA. Nikdo z mých kamarádů ale o ničem neví. Táta je miliardář, potíže z penězma fakt nemáme. No nic pojďme zpátky do reality.
————————————————————————
Konečně pátek, opět mi u postele zvoní ten otravnej budík kterej tak nesnáším. Nejradši bych ho hodila o tu zeď ale to bych si rozbila mobil.S velice velkou námahou jsem vylezla z postele a směřovala si to do koupelny, kde jsem si došla na záchod a vlezla si do sprchy.
Po sprše jsem šla do mého jakože fakt velkého šatníku, kde jsem si vzala na sebe tohle:
Sedla jsem si ke stolečku a vyčistila si obličej. Nanesla jsem si na obličej trochu korektoru a řasy přejela řasenkou. Nemaluju se nějak výrazně, jenom na akce.
Vzala jsem si batoh a mobil, sešla jsem dolů a mířila si to do kuchyně kde už seděl Alex.
"Dobré ráno" popřála jsem mu a on odlepil zrak od obrazovky telefonu a koukl se na mě.
"Dobré, hele pojedeš semnou? Nebo sama?"zeptal se mezitím co jsem si brala banán.
"Pojedu autem, po škole jdu s Miou do starbucksu" odpověděla jsem mu a vzala si klíče od auta.
"Ok, dávej na sebe pozor" někdy mě štve jak je starostlivý.
Jen jsem kývla a vydala se do garáže pro mého miláčka. Mám černého range rovera.
Vyjela jsem z garáže, směr škola. Poslouchala jsem po cestě písničky a zpívala.
Zaparkovala jsem a vylezla z auta, u školy už na mě čekala Mia.
Vydala jsem se tedy směrem k ní, když mě viděla tak se usmála a vydala se naproti mě.
Obejmula jsem jí, ona mi objetí opětovala. Odtáhli jsme se a ona si mě očima projela, nahoru a dolů.
"Tohle ti fakt sluší"vypískla a já se uchechtla, dala jsem si ruku okolo jejích ramen a vydali jsme se do školy.
Jo a ještě abych vám něco řekla, jsem prej nejkrásnějších a nejvíc sexy holka ze školy.
Vešli jsme do školy a šli každá ke své skříňce, máme ji totiž každá na jiné straně.
Vzala jsem si biologii a šla za Miou,která už zavírala skříňku.
Usmála jsem se na ní a spolu jsme šli do třídy.
Sedli jsme si úplně do zadní lavice, kde tedy sedíme normálně. Lehla jsem si na lavici a v tu chvíli do třídy přišla ředitelka.
ČTEŠ
~Mafia siblings~
Action17 létá Claudie je dcera nejlepšího Mafiána který kdy v Los Angeles byl. Žije společně s jejími 2 bratry a její brzo nevlastní matkou. Její mamka umřela při autonehodě, když jela s jejím otcem na letiště. Otec to však přežil. Claudie chodí na středn...