-Знам, че неодобряваш това, с което се занимавам, но няма връщане назад.- Отговори Луи.
Не можех да повярвам какво бях чула току-що. Лив знаеше, че брат й е престъпник, както и за Зейн,Хари,Найл и Лиъм.
-Ей, къде се бави Лиъм?-попита Найл.
-Паркира колата.-Каза Луи.
-Емс?-изведнъж чух гласа на Лиъм зад себе си. Обърнах се, а той стоеше на стълбите и ме гледаше странно.Явно другите го бяха чули, затова излязоха от стаята на Лив.
-Какво правеше там?-зададе поредния си въпрос Лиъм.
-Ти чу, нали?-попита ме Лив.
Аз не казах нищо, а само кимнах. След това, което чух останах без думи.Хари отново остана стъписан. Очите на Зейн се разшиха,а Найл остана безмълвен, дори не помръдваше. Луи разроши косата си с едната ръка и ме погледна с недоумение.
-Какво е чула?-Лиъм още не разбираше.
-Знам че сте наркодилъри!-казах аз и погледнах към него, а после в земята.
-Не казвай на никого!-заповяда ми Зейн.
-Ако не си държиш езика зад зъбите, бъди сигурна, че последното нещо, което ще видиш ще съм аз!-заплаши ме Хари като се взираше в мен без да мига.
-Хари успокой се!-посъветва го Луи, като го дръпна за ръката.-Емили, наистина не трябва да казваш на никого.-каза ми спокойно Луи. За първи път се държеше сравнително добре с мен. Обикновено ме критикуваше или обиждаше.И аз естествено му отвръщах със същото.
-Добре, обещавам.-казах аз и погледнах към него. Гледаше ме различно-сините му очи не бяха пълни с омраза. Напротив. Имаше загриженост, но и в същото време спокойствие.-Мисля да си намеря работа.-съобщих им аз. Хари беше прав. Не можех да оставя Лив да ни издържа.
-Както решиш. Аз знам една адвокатска кантора на няколко пресечки оттук.-каза Лив
-Добре.-казах аз и се запътих към кухнята.Трябваше да направя вечеря.
Толкова бях разсеяна, че дори не бях забелязала, че Лив беше в кухнята.
-Емс, виж наистина те моля да не казваш на никого за нарко бизнеса на Луи. Не искам той да пострада.-каза тя със загрижен тон.
YOU ARE READING
Can love you more than this
FanfictionКакво ще се случи, когато омразата и обидите се превърнат в разтърсваща любов. Героите в тази история се променят коренно, след като разбират какво е чувството да си влюбен. Тази история разказва за двама души, чиято любов ще изненада самите тях...