Part 5

527 25 0
                                    

~~~ГТН Найл~~~

За пореден път проверявах акумулатора,гумите и фаровете на колата. Имаше 15 минути до началото на състезанието. Не бях напрегнат, защото знаех,че ще спечеля. Седнах на шофьорското място за да обмисля стратегията си. Изведнъж мислите ми бях прекъснати от познат глас.Извърнах глава и видях Найджъл. Надут тъпак.Печелил е почти толкова състезания колкото мен.Има черна коса и сини очи.Мисли се за повече от другите.На моите години е,но е с два месеца по-малък.

-Я виж ти кой бил тук! Найл Хоран,нима ще се състезаваш с мен?!-попита той нахално,като се приближаваше до колата ми.

- Найджъл ами ти да не би да си решил да се изправиш срещу мен.-отвърнах на огъня с огън.Станах от шофьорското място и се вгледах в сините му очи,като не мигах.Застанах в отбранителна позиция,а той пристъпи назад.

-Ще загубиш, Хоран.-предупреди ме той.Добър е,но не колкото мен.Не се хваля истина е.Виждал съм го в състезания.Не му пука за никого и нищо.Помита всичко след себе си.В очите му има ярост.

-Ще видим, Харис.-казах аз и свих юмруци.Той се отдалечи, а аз останах да се взирам в него.

-Какво искаше онзи?-попита ме Хари.Те бяха дошли без дори да ги забележа.Всички се втренчиха в мен и очакваха отговор.

-Искаше да ме обезкуражи.-започнах аз.-Мисли се за много творен, но ще му сритам задника.-казах накрая.

-Само така!-каза Хари и всички се засмяхме.

-Провери ли всичко дали е наред?-попита ме Зейн.

-Няколко пъти.-казах аз и погледнах към колата.После пак се обърнах към тях.

-Успех!-пожела ми Лиъм.

-Благодаря.-казах аз и седнах отново на шофьорското място.Този път затворих вратата на колата.Концентрирах се върху пътя.Отстрани на магистралата имаше момиче,което държеше флаг при стартирането на гонката тя го развяваше.Зеленият плат докосна земята и всички потеглиха с колите си.Аз бях начело зад мен имаше около 7 коли.Но една напредваше бързо.Изравнихме се.Беше колата на Найджъл.Погледнах към него и видях самодоволна усмивка на лицето му. И той ме погледна.Настъпи газта и аз направих същото.

Can love you more than thisWhere stories live. Discover now