Част 1
~~~ГТН Луи~~~
Събудих се от промъкващото се в стаята ми слънце. Беше 10:55. Обичам да спя до късно. С нежелание станах от леглото си, то беше плътно до стената,чиято друга страна представляваше банята ми. Пред леглото ми имаше бюро с лаптоп и пред него стол.
Влязох в банята си и измих зъбите и очите си. Реших да се изкъпя и 15 минути по-късно излязох от душ кабината. Излязох от банята и се запътих към гардероба, който беше до леглото ми, но не плътно, имаше малко място между тях. Взех си сини дънки и бяла тениска. Сресах косата си напред. Слязох долу в кухнята. Найл приготвяше нещо ядене, а Емили и Лив му помагаха. Зейн, Хари и Лиъм липсваха.
-Хей, поспаливко!-каза закачливо Лив.
-Хей!-казах сънливо аз и седнах на един от столовете, които бяха наредени около кръглата маса в средата на помещението. Имаше кана с кафе и няколко вестника на масата. Взех порцеланова чаша от шкафа, под който Емили беше сложила някаква тенджера,която беще поставена на котлона. Поех в дланите си голямата кана с топло кафе и сипах от горещата течност в чашата. Отпих няколко глътки преди да се стресна от нахълтването на момчетата. Лиъм влезе първи. Последва го Хари и накрая дойде Зейн.
-Кристофър се обади.-съобщи ми Хари, а Лиъм продължи.
-Стоката е пристигнала в 2:30 през нощта днес. Минало е всичко без проблеми.-каза Лиъм, а Хари довърши.
-И Кристофър ни покани на вечеря днес за да отпразнуваме това.-каза той с весел тон. Да не би да са го репетирали?
-Това е чудесно!-обади се Найл.Беше с пълна уста. Опитваше яденето, което готвеше.-Кога ще е вечерята?-попита той.
-Ще бъде от 20:00 часа в ресторант „Paradice”.-отговори му Зейн.
-Обожавам храната им!-възкликна Найл.
-Найл, ти чия храна не обожаваш?-при тези думи на Хари всички се засмяхме. След малко Пери се появи. Беше с пролетно зелена блуза с тънки бели линии. Имаше сини дънкови къси панталонки и кецове с дънков мотив. Тя поздрави всички и ни дари с прекрасната си усмивка. Когато Зейн я зърна лицето му светна. Очите му станаха по-тъмни, а устните му се извиха в красива усмивка. Тя го погледна и го целуна нежно. Той й отвърна.
YOU ARE READING
Can love you more than this
FanfictionКакво ще се случи, когато омразата и обидите се превърнат в разтърсваща любов. Героите в тази история се променят коренно, след като разбират какво е чувството да си влюбен. Тази история разказва за двама души, чиято любов ще изненада самите тях...