~~~ГТН Емили~~~
С Лив и Пери гледахме телевизия в хола, когато момчетата си дойдоха. Вече беше вечер. Чудех са какво са направили на Кристофър. Дали са го убили? Съмнявам се. Не биха поели такъв риск. Какво ли е станало с Елинор? Сигурно ще ни кажат, затова спрях да мисля за това.В ума ми изникна картината как Луи ни повали на земята заради куршумите. Ако не беше той сигурно щях да съм мъртва. Дори не успях да му благодаря. Момчетата нахълтаха, бяха доста щастливи. Носеха бели пликове. Из стаята се разнесе мириса на китайско и огладнях. Станахме и им помогнахме с вечерята. Подредихме масата и седнахме да вечеряме. Пуснахме телевизора в кухнята. По телевизията даваха новини.
„Днес в ареста е бил отведен Кристофър МкКонър. Има доказателства, че се е занимавал с дилърство и измами. Бил е заловен в сграда, която му е служела за убежище. Арестувани са и служителите му. Ще бъде затворен за 15 години или максимум 30. Ще се изясни по-нататък.”
Думи, които ни накараха да зяпнем с отворени усти срещу телевизора. Аз погледнах към Луи с учуден поглед. Той не беше учуден, а със самодоволна усмивка. Огледах реакциите и на останалите. И останалите момчета не бяха изненадани, бяха със същите самодоволни усмивки. Погледнах към Лив и Пери те все още се взираха в телевизора без да мигат.-Но как?-казах тихо.-Какво?-попитах невярващо.
-Явно Елинор е решила какво да прави.-каза Лиъм. Все още не разбирах. Какво са направили, че той сега е в затвора?
-Е-започна Лив- момчета? Какво сте направили?-попита и се обърна към тях.
-Отидохме при Елинор.-започна да разказва Найл.- Поразровихме се из миналото на Кристофър. Оказа се, че майката на Елинор е била почтена жена, която не е знаела с кого си има работа. Кристофър я е използвал за да му роди дете. След като наследничката се е родила, майката е починала. Била е убита с куршум в гърдите. Случая не е бил разрешен.-все още не разбирах какво общо има това, но зачаках да продължи, вместо него доразказа Хари.
-Кристофър е бил болен от левкемия. Наложи се да заплашим адвоката му за да ни даде копие от завещанието на Кристофър. Той е оставил целия бизнес на дясната си ръка Майкъл. Къщата и колите си е оставил на дъщеря си. Сметнал е че щом е момиче няма да може да управлява бизнеса му. Явно е убил жена си защото му е родила момиче. Казахме всичко това на Елинор. Знаехме как ще постъпи и я освободихме. Тя е отишла в полицията както и предполагахме. Разказала е за бизнеса на баща си.-
YOU ARE READING
Can love you more than this
FanfictionКакво ще се случи, когато омразата и обидите се превърнат в разтърсваща любов. Героите в тази история се променят коренно, след като разбират какво е чувството да си влюбен. Тази история разказва за двама души, чиято любов ще изненада самите тях...