Жеймсийн шоглоом

51 3 0
                                    

-Тедди бараг анхны метаморфмагустай хүн чоно байх аа.

-Ер нь би чиний амийг аварсан шүү! гэж Жеймс снейптэй хэрэлдлээ. 

-Би та нартай ярих гэж гаргасан болохоос биш хэрэлд  гээгүй юм шүү. 

-Тэрийг хардаа тэнд бид байна шүүдээ гэж Сириус Жеймсийн нуруу луу алгадан хэллээ. 

-заза баяртай. Би та нартай уулзлаа. 

-Өөрийгөө битгий мэдэгдээрэй.

-За гээд тэдэн рүү гүйлээ. Би өө эмээтэйгээ тэнд байна шүүдээ. Би саваагаараа дохин Хогварстын дүрэмт хувцасаа өмслөө. Тэд Ш.Е.Т-ийн шалгалт өгсөн бололтой шалгалтынхаа тухай хөөрөлдөнө. Би эмээтэйгээ маш адилхан шүүдээ. Саваагаа дохин үсээ хар өнгөтэй болголоо. 

-Миний хувьд шалгалт дажгүй шүү. Хамгийн багадаа <шилдэг> гэсэн үнэлгээ авахгүй бол гайхах байна гэх Сириусын хоолой гарлаа. тэр хүн миний загалмайлсан эцгээс өөрцгүй шүүдээ. 

-Би ч гэсэн гэж Жеймс хэллээ. тэр хүн чинь миний өвөө шүүдээ. Жеймс халааснаасаа снитч гаргалаа. 

-Чи үүнийг хаанаас аваа вэ?

-Хулгайлсан юм. хөөх өвөө маань хулгайч байсан юм байна. Би талаар хайх гээд "Жеймс Поттерийн амьдрал" гэсэн ном гарган энэ талаар хайлаа. Эцэст нь оллоо. Ээ өнөөдөр Снейп лилиг Бохир цуст гэж хэлэх юм байна шүүдээ. Жеймс снитчийг газраас хоёр метр хэртэй нисэхэд барьж авч байв. тэр аавтай тун адилхан аж. Сүүлт бахдан алга ташина. Жеймс үсээ цаг ямагт өрвийлгөнө. Түүнд өөрийгөө хэн гэдгийг хэлэх хүслээ арай ядан барилаа. 

-Сүүлтийг хэт хөөрсөндөө өмдөө норгохоос өмнө больж үз гэж Сириус хэллээ. Тэр үнэхээр царайлаг ажээ. Сүүлтийн нүүр улайлаа. 

-Чамд саад болоод байгаа бол ёсоор болгое гээд снитчийг халаасандаа хийлээ. 

-Би уйдаад байна. Арван тавны сар гараагүйн нь харамсалтай. тэд арван тавны шөнө анимаг болон сургуулийн газар нутаг дээр тэнүүлчилдэг билээ.  Би тэнүүлчийн газрын зургаа гарган ойр хавьд таньдаг хүн байна уу? гэж харлаа. Арван алхамын цаана Снейп,жаахан холгүй Лили найз охидтойгоо байна. Би үүнийг харан:

-Үнэхээр гайхалтай юм. тэнүүлчид гэж шивнэлээ. Миний хөл өвдсөн учир Сириусаас наймаад алхамын цаана суулаа. Би газар Жеймс Поттерийн амьдрал гэсэн номоо тавьлаа. 

-Хөөх. Энэ бүгдийг үзүүлдэг юм байна гэж тэнүүлчийн газрын зургаа хамрандаа хүргэх шахам харлаа. 

Би бол Лили Луна ПоттерWhere stories live. Discover now